کد خبر : 8719
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دسامبر 2019 - 11:55

بیمارستان یک هزار تختخوابی اهواز سریع تر کلنگ زنی شود

بیمارستان یک هزار تختخوابی اهواز سریع تر کلنگ زنی شود

هما خوزستان: همایون یوسفی در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور درخصوص مشکلات امنیتی به وجود آمده در استان خوزستان تذکر داد و گفت: نیاز است در این رابطه نظارت و پیگیری بیشتری انجام شود. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب

هما خوزستان: همایون یوسفی در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور درخصوص مشکلات امنیتی به وجود آمده در استان خوزستان تذکر داد و گفت: نیاز است در این رابطه نظارت و پیگیری بیشتری انجام شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور درخصوص تکمیل متروی اهواز و تخصیص اعتبارات مورد نیاز گفت: پرداخت مطالبات پرسنل که مدت ها حقوق نگرفته اند، در دستور کار قرار دارد. متاسفانه علی رغم پیگیری ها، کار اجرایی مترو هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی خواستار ادامه و پیگیری آزادراه اهواز- ایذه و اصفهان و تکمیل و دوبانده کردن جاده های اهواز به شیراز، اهواز به مسجدسلیمان و اهواز به خرمشهر شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت یادآور شد: انتظار می رود بیمارستان یک هزار تختخوابی اهواز را که امسال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده را کلنگ زنی کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.