تاریخ انتشار : شنبه 30 نوامبر 2019 - 12:04

برگزاری هشتمین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مركزبهداشت غرب اهواز

برگزاری هشتمین جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مركزبهداشت غرب اهواز

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز هشتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مرکزبهداشت غرب اهواز و با حضور فرماندار اهواز،معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری و سایر مدیران دارات و سازمانهای عضو این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . در این جلسه  دکتر شریفی ریاست مرکز بهداشت

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز هشتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهواز با دبیری مرکزبهداشت غرب اهواز و با حضور فرماندار اهواز،معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری و سایر مدیران دارات و سازمانهای عضو این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه  دکتر شریفی ریاست مرکز بهداشت غرب اهواز و دبیر شورای سلامت ضمن خوشامدگویی  به حضار در ابتدای سخنان با تاکید بر  اهمیت اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای سلامت و حضور مدیران شهری در جلسات به بیان مشکلات بهداشتی شهرستان شهرستان پرداخت.

 دبیر شورای سلامت  شهرستان از سازمانهایی که مصوبات شورای هفتم را  پر اهمیت دانسته و در جهت انجام آنها تلاش نموده اند تشکر و قدردانی نموده و خواستار انجام هرچه سریعتر مصوبات به سرانجام نرسیده توسط برخی سازمانها  شد .

وی همچنین به بیان  دستور کارهای  جلسه هشتم از جمله معضلات آبفا و آبفار- وضعیت نامناسب حیوانات بلاصاحب در شهرستان ، افزایش عرضه قلیان در پارکها و ..پرداخت و از وضعیت نامناسب  شبکه آب و فاضلاب در شهر  و روستا ابراز نگرانی کرد .

 رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز  همچنین خواستار چاره اندیشی سریع جهت رفع معضلاب آب و فاضلاب و بهبود وضعیت موجود شد  وبااشاره به مشکلات شهری ضمن گلایه از عدم حضور شهردار کلانشهر اهواز و اکثریت مدیران شهری شهرداری مناطق 8 گانه خواستار نشست ویژه جهت بررسی مشکلات شهرستان با حضور شهردار کلانشهر اهواز و سایر مدیران شهری شدند.

  در ادامه جلسه  روسای شرکت آبفا و آبفار هر یک گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی ارائه نمودند . سپس هر یک از اعضاء  ضمن بیان نظرات خود  به بیان مشکلات موجود  بر سر راه در مسیراجرای کامل دستورکارهای شورا  پرداختند. در پایان  دکتر عالمی نیسی فرماندار اهواز ضمن جمع بندی مطالب بیان شده خواستار  همکاری تمام سازمانها در جهت رفع معضلات بهداشتی شهرستان شد و پیگیری و انجام مصوبات شورای سلامت را از ضروریات شهرستان عنوان وگزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مرتبط با دستورکارهای عنوان شده  شورا را در جلسه آینده شورا خواستار شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.