تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 دسامبر 2019 - 13:49

اولویت خدمات رسانی دستگاه ها در مناطق کمتر برخوردار باشد

اولویت خدمات رسانی دستگاه ها در مناطق کمتر برخوردار باشد

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سید مجید صالحی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان اهواز درسالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به مشکلات مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار اهواز، بر توجه بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی به این مناطق تاکید کرد. وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سید مجید صالحی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان اهواز درسالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به مشکلات مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار اهواز، بر توجه بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی به این مناطق تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در این مناطق برای رفع مشکلات مردم، بر همکاری ادارات، نهاد ها و دستگاه های اجرایی با این گروه ها برای تسریع در خدمت رسانی تاکید کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه قرارگاه جهادی شهید فرجوانی قرار است در جهت رفع مشکلات بهداشتی درمانی و دیگر خدمات در کوی مدرس اهواز داشته باشد، نیاز است ادارات و دستگاه ها با این قرارگاه همکاری داشته باشند.

صالحی در پایان افزود: قرارگاه جهادی شهید فرجوانی فعالیت های جهادی خود در جهت رفع مشکلات زندگی مردم درمناطق کمتر برخوردار و روستاهای اهواز را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و تاکنون خدمات خوبی در این مناطق از جمله اقدامات بهداشتی درمانی، تامین جهیزیه زوجین، تامین نوشت افزار ودیگر اقدامات داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، بر اساس هماهنگی های انجام شده در فرمانداری اهواز، مقرر شد، در چند مرحله خدمات درمانی مناسب به اهالی ساکن کوی مدرس ارائه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.