تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دسامبر 2019 - 12:01

اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در ایام سیل، اربعین و جابجایی کالاهای اساسی شایسته تقدیر است

اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در ایام سیل، اربعین و جابجایی کالاهای اساسی شایسته تقدیر است

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: امسال شاهد اقدامات خوب و ارزشمندی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان به ویژه در ایام سیل، اربعین حسینی(ع) و جابحایی کالاهای اساسی بودیم. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم بزرگداشت هفته

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: امسال شاهد اقدامات خوب و ارزشمندی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان به ویژه در ایام سیل، اربعین حسینی(ع) و جابحایی کالاهای اساسی بودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با بیان اینکه تلاش بی شائبه رانندگان حوزه حمل و نقل باعث به حرکت درآمدن چرخه اقتصاد کشور خواهد شد، اظهار کرد: تجارت، توسعه و ساخت و ساز بدون حمل و نقل معنی پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: یکی از زیرساخت های توسعه، تولید است و انتقال تولید به مقصد جزء مواردی است که در صورت عدم وجود حمل و نقل با مشکل مواجه خواهد شد و توسعه معنا پیدا نخواهد کرد؛ ایجاد توسعه و رشد قابل ملاحضه در کشورهای مختلف، منوط به تقویت زیرساخت های ریلی، جاده ای و هوایی است.

استاندار خوزستان بیان کرد: امسال شاهد اقدامات خوب و ارزشمندی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان به ویژه در ایام سیل و اربعین حسینی(ع) بودیم.

شریعتی ادامه داد: در ایام سیل همکاری، همراهی و تلاش های شبانه روزی رانندگان حوزه راهداری بسیار ارزشمند بود؛ اگر افتخاری در سیل نصیب خوزستان شد و تشکر مسئولان کشوری را در پی داشت، بخش قابل ملاحضه ای از آن نتیجه تلاش های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بود که اقدامات مؤثری را انجام دادند.

وی حمل و نقل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به اقصی نقاط کشور و نیز حمل گندم و چغندرقند تولیدی استان نیز از اقدامات موثر و شایسته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بود.

استاندار خوزستان گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) نیز به دلیل مشکلات جابجایی زائران در مرز شلمچه قسمت عراق با هماهنگی های صورت گرفته و زحمت رانندگان حمل و نقل، تعداد زیادی اتوبوس و نیز کامیون به آن سوی مرز برای جابجایی زائرین منتقل شدند و به سرعت شاهد رفع این مشکل بودیم که جای تشکر و قدردانی دارد.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.