تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 دسامبر 2019 - 18:47

افتتاح واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت دانشگاه آزاد در اهواز

افتتاح واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت دانشگاه آزاد در اهواز

هما خوزستان: اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9 در واحد اهواز افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی  منطقه 9 شامل استان‌های خوزستان و ایلام در واحد اهواز صبح امروز افتتاح و سید موسی موسوی

هما خوزستان: اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9 در واحد اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی  منطقه 9 شامل استان‌های خوزستان و ایلام در واحد اهواز صبح امروز افتتاح و سید موسی موسوی به عنوان مدیر کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 معرفی شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مسؤولان مرکز بازرسی در استان، با اشاره به کلام مولای متقیان در نهج البلاغه اظهار کرد: مطابق دستورات و فرمایشات حضرت علی علیه السلام بازرسان در واقع چشم‌های سیستم به شمار می‌آیند و می توانند با اقدام صحیح و به موقع موجبات ارتقاء هر مجموعه را فراهم کنند.

در ادامه محمد رضا سعیدی مدیر صلاحیت‌های حرفه‌ای مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به تقارن امروز با سالروز عملیات طریق القدس که از آن به‌عنوان فتح الفتوح یاد می‌شود، گفت: رمز پیروزی در این عملیات وحدت، یکپارچگی و هم افزایی ارتش، سپاه و بسیج بود که با الگو قراردادن این مهم در سطوح مختلف دانشگاه آزاد اسلامی می توان گام‌های موثری را در راستای ارتقاء اهداف دانشگاه برداشت.

پس از وی داوود اوصالی معاون  بازرسی و پاسخگویی به شکایات مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز ضمن معرفی سید موسی موسوی به عنوان مدیر کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 گفت: هدف مرکز بازرسی در رویکرد جدید، ایجاد خلاقیت ، رفع موانع و مشکلات و در واقع نوعی پیشگیری از وقوع تخلف است.

سید موسی موسوی مدیر کل مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن قدردانی بابت اعتماد مجموعه گفت: امید است به یاری خداوند متعال  و به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی بتوانیم در مسیر اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی گام برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.