تاریخ انتشار : شنبه 21 دسامبر 2019 - 11:05

ادامه خدمات رسانی مناطق نفت خیز جنوب برای رفع آبگرفتگی معابر

ادامه خدمات رسانی مناطق نفت خیز جنوب برای رفع آبگرفتگی معابر

هما خوزستان: در پي بارندگي روز دوشنبه 25آذرماه 1398 در خوزستان، شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب از ساعات اولیه شروع بارش، خدمات گسترده اي به دستگاه هاي اجرايي براي حل مشكلات ناشي از آبگرفتگي معابر درون شهري ارائه داده است. به گزارش روابط عمومي، این خدمات به دستور ستاد مدیریت بحران شرکت ملی مناطق

هما خوزستان: در پي بارندگي روز دوشنبه 25آذرماه 1398 در خوزستان، شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب از ساعات اولیه شروع بارش، خدمات گسترده اي به دستگاه هاي اجرايي براي حل مشكلات ناشي از آبگرفتگي معابر درون شهري ارائه داده است.

به گزارش روابط عمومي، این خدمات به دستور ستاد مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هماهنگی ستاد بحران استانداری خوزستان ارائه شده و گروه های عملیاتی این شركت تا عادی شدن شرایط در کنار سایر دستگاه های اجرایی آماده خدمت هستند.

بر این اساس تاکنون (جمعه 29 آذرماه 1398) یک عدد پمپ ٦ اينچ و  دو دستگاه سپتیک و اكيپ كامل جوشكار در اختیار شهرداری منطقه۴ اهواز و يك دستگاه تانكر سپتيك بزرگ در اختیار شهرداری منطقه٦ اهواز قرار گرفت.

همچنین سه دستگاه تانكر سپتيك و سه عدد پمپ بزرگ به شهرداری کوت عبدالله اختصاص یافت و سه دستگاه تانكر سپتيك به منطقه یک شهرداری اهواز و ٤دستگاه تانكر سپتيك به منطقه سه شهرداري اهواز تخصیص داده شده و یک گروه به همراه تجهیزات در منطقه٨ شهرداری اهواز مستقر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.