تاریخ انتشار : شنبه 26 اکتبر 2019 - 13:45

مشاركت مناطق نفت خیز جنوب در پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز

مشاركت مناطق نفت خیز جنوب در پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز

هما خوزستان: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اختصاص 120 میلیارد ریال اعتبار در پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز مشارکت دارد. روابط عمومی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این خبر اظهار کرد: پروژه آبرسانی غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در دست اجراست و مناطق

هما خوزستان: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اختصاص 120 میلیارد ریال اعتبار در پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز مشارکت دارد.

روابط عمومی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این خبر اظهار کرد: پروژه آبرسانی غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در دست اجراست و مناطق نفت خیز جنوب در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تامین بخشی از اعتبار این پروژه را بر عهده گرفته است.

مهندس احمد محمدی گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تا کنون 52 میلیارد ریال از اعتبار پروژه را بر اساس پیشرفت فیزیکی آن به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان پرداخت کرده است.

وی افزود: همچنین به منظور رفع مشکل آب شرب ساکنان این منطقه تا زمان بهره برداری پروژه، از طریق شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون 6 تانکر آبرسانی در اختیار بخشداری غیزانیه و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.