تاریخ انتشار : دوشنبه 4 نوامبر 2019 - 12:34

گاز خوزستان ميزبان دومين همايش مديريت خوردگي

گاز خوزستان ميزبان دومين همايش مديريت خوردگي

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان از برگزاري دومين همایش مديريت خوردگي در بیستم و بیست و یکم آبان ماه سال جاری خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان عبداله ابول پور با اشاره به ابلاغیه سند راهبردی مدیریت خوردگی و اهمیت ویژه وزیر نفت در راستای صیانت از دارایی های

هما خوزستان: مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان از برگزاري دومين همایش مديريت خوردگي در بیستم و بیست و یکم آبان ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان عبداله ابول پور با اشاره به ابلاغیه سند راهبردی مدیریت خوردگی و اهمیت ویژه وزیر نفت در راستای صیانت از دارایی های فیزیکی صنعت نفت ،دومين همایش مديريت خوردگي در بیستم و بیست و یکم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان هدف از برگزاری همایش مذکور را آگاهی و آشنایی با دانش مدیریت خوردگی ,چالش ها و روشهای پیاده سازی در مقوله مدیریت خوردگی دانست  و افزود در این همایش مباحث مهندسی و غیر مهندسی خوردگی ,پوشش های نوین ,لوازم و تجهیزات نوین در حوزه مهندسی خوردگی توسط مدیران عامل شرکتها ی گاز استانی معین خوزستان و کارشناسان مهندسی و بهره برداری همراه با مشارکت تامین کنندگان کالاهای مهندسی خوردگی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.