تاریخ انتشار : دوشنبه 11 نوامبر 2019 - 11:37

پرداخت ۱۱۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان خوزستانی

پرداخت ۱۱۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان خوزستانی

هما خوزستان: محمدرضا علیپور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است گفت: ۱۱۷ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان کمک‌معیشت در نیمه نخست سال جاری به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در استان خوزستان پرداخت‌شده است.وی گفت از مجموع ۱۲۱ هزار

هما خوزستان: محمدرضا علیپور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است گفت: ۱۱۷ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان کمک‌معیشت در نیمه نخست سال جاری به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در استان خوزستان پرداخت‌شده است.
وی گفت از مجموع ۱۲۱ هزار خانوار کمیته امداد استان خوزستان، ۸۳ هزار و ۳۱۷ خانوار به دلایل متفاوتی ازجمله ازکارافتادگی یا فوت سرپرست خانوار، طلاق و بیماری و ۲۸ هزار و ۷۵۸ خانوار در قالب تبصره ۱۴ به‌صورت ماهیانه کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.
علیپور با اشاره به افزایش کمک‌معیشت پرداختی به مددجویان گفت: ماهانه حدود ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد باهدف بهبود وضعیت معیشتی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان پرداخت می‌شود.
وی با اعلام اینکه ۶۰ درصد از خانوارهای تحت حمایت این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند افزود: توسعه کارآفرینی و فراهم کردند زمینه برای انجام فعالیت‌های اقتصادی به‌منظور کم کردن وابستگی زنان به خدمات کمیته امداد از برنامه‌های در دست اجرای این نهاد است.
علیپور یادآور شد کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت به‌منظور رفع فقر و محرومیت خدمات دیگری همچون، اشتغال، بهداشت و درمان، آموزش، ساخت و تعمیر مسکن جهیزیه به خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌دهد.
علیپور در پایان گفت با توجه به اینکه منابع و امکانات کمیته امداد برای خدمت‌رسانی محدود است در تلاش هستیم با استفاده از مشارکت مردم خیر و همکاری دیگر سازمان‌ها زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر با اثربخشی بهتر را برای مددجویان تحت حمایت فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.