تاریخ انتشار : شنبه 16 نوامبر 2019 - 12:19

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهر شیبان اعلام کرد: ساخت ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهر شیبان اعلام کرد: ساخت ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال

هما خوزستان: مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از ادامه روند ساخت ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علی قربانی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهر شیبان اظهار

هما خوزستان: مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از ادامه روند ساخت ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، علی قربانی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهر شیبان اظهار کرد: در جریان سیل بالغ بر ۱۱۳ مدرسه در خوزستان دچار آسیب جدی شدند. با کمک دولت و خیرین روند ساخت و بازسازی ۷۸ مدرسه به پایان رسید.


وی با اشاره به روند ساخت ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده، عنوان کرد: با اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیارد  ریالی روند ساخت این مدارس همچنان ادامه دارد‌. با پایان یافتن این پروژه های آموزشی پرونده مدارس مناطق سیل زده بسته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: وزارت نفت با اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی به روند تعمیر ۱۰۹ مدرسه در مناطق سیل زده کمک شایانی کرد.


قربانی در عین حال با اظهار اینکه اول مهرماه ۲۵۰ مدرسه به کاروان تعلیم و تربیت اضافه شدند، توضیح داد:  این مدارس در قالب ۸۶۴ کلاس درس جدید اول مهرماه و با حضور مقام عالی وزارت افتتاح شد.


وی با اشاره به وجود ۲۰۰ دانش آموز در شهر شیبان، اضافه کرد: مدرسه ۶ کلاسه شهر شیبان با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در کوی مسکن مهر این شهر ساخته خواهد شد. این آموزشگاه با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد که در نهایت با آغاز مهر ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان گفت: مشارکت خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در پیشبرد شاخص سرانه فضای آموزشی در استان خوزستان ایفا می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.