تاریخ انتشار : شنبه 9 نوامبر 2019 - 12:59

شهردار اهواز خبر داد: بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیرکوی علوی

شهردار اهواز خبر داد: بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیرکوی علوی

هما خوزستان: اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ، شهردار کلانشهر اهواز از پیشرفت 100 درصدی مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر کوی علوی خبر داد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه، سرانه ورزشی این منطقه افزایش خواهد داشت.موسی شاعری با تاکید بر توجه به نشاط و شادابی شهروندان ، افزود: به

هما خوزستان: اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ، شهردار کلانشهر اهواز از پیشرفت 100 درصدی مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر کوی علوی خبر داد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه، سرانه ورزشی این منطقه افزایش خواهد داشت.
موسی شاعری با تاکید بر توجه به نشاط و شادابی شهروندان ، افزود: به منظور خدمت رسانی و رفاه حال شهروندان، ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر کوی علوی در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: کلنگ مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر در سال 95 در زمینی با عرصه 4200 متر مربع و با عیان 1800متر مربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و دویست میلیون تومان برای اجرای فاز اول خورده شد.
شهرداری کلانشهر اهواز افزود: این پروژه پس از وقفه کوتاه و نبود اعتبارات لازم جهت نصب تاسیسات برودتی با پیگیری های صورت گرفته معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز و با توجه به لزوم افزایش سرانه های مورد نیاز شهروندان، تکمیل وتجهیزاین پروژه در سال ۹8 از سرگرفته شد.
شاعری در ادامه گفت: این مجموعه با اسکلت فلزی در 2 طبقه و سازه سقف ساندویچ پنل در حال حاضر با پیشرفت 100درصدی درکوی علوی در حال تجهیز است که در روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به امکاناتی که در این مجموعه به شهروندان ارائه خواهد شد گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر دارای 2 سالن ورزشی ویژه فوتسال ورختکن ،12 کلاس آموزشی که قرار است در فازاول مورد بهره برداری قرار گیرند و همچنین در فاز دوم امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی ، سالن آمفی تاتر و همایش ، بخش اداری ، کتابخانه ، گالری عکاسی و نقاشی ، رستوران ،6 کلاس آموزشی و پارگینگ با مساحت دو هزار 400متر تکمیل وتجهیز شوند .
شهردار کلانشهر اهواز در پایان به مجموعه های دردست احداث شهرداری اهواز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مجموعه های فرهنگی کوی آخر آسفالت ، کوی فرهنگیان ، کوی ملاشیه و پردیس در حال تکمیل و به زودی عملیات تجهیز این مجموعه ها آغاز تا در اختیار شهروندان این مناطق جهت استفاده از فضاهای موجود قرارگیرند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.