تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اکتبر 2019 - 13:42

دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

هما خوزستان: مومن غریب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، مهران مومن غریب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق خوزستان صبح امروز ۶

هما خوزستان: مومن غریب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

 روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، مهران مومن غریب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق خوزستان صبح امروز ۶ مهرماه با محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در محل این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی که مرتضی جمشیدی، معاونت فرهنگی و رسانه، ناصر آریایی نیا معاونت هنری و سینمایی، عباس حیدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حضور داشتند، مومن غریب مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از دیدار خود با مدیر و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از اینکه بتوانم خدمتی را به مجموعه فرهنگ و هنر استان انجام دهم بسیار خرسند هستم و ارتباط با این قشر وظیفه ما را در کمک و همکاری با این عزیزان در راه اعتلای فرهنگ و هنر استان سخت تر می کند.

مومن غریب افزود: قبل از بنده نیز این ارتباط از سوی مدیر سابق روابط عمومی سازمان ایجاد شده بود و بنده نیز سعی می کنم که کماکان این ارتباط مستمر و موثر باشد و آمادگی خود را در جهت همکاری و مساعدت در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام میدارم.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک به مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آب و برق خوزستان به جهت تصدی این مسئولیت سنگین و با ارزش گفت : فعالیت ها و همکاری های مجموعه آب و برق استان در حوزه فرهنگ و هنر کاملا دیده می شود، زیرا همواره نگاه خوب و روشن و تابناکی به حوزه مقدس هنر داشته است.

جوروند افزود: مجموعه آب و برق خوزستان علاوه بر همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان ، برنامه های مذهبی و دینی و قرآنی و حتی همکاری در اجرای برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد را با این اداره کل به عمل آورده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات مدیریت عامل سابق و همچنین مدیریت روابط عمومی سابق سازمان به پاس زحمات و تلاش هایی که با مجموعه فرهنگ و هنر داشته اند تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم این ارتباط مانند گذشته استمرار داشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان ضمن بیان اینکه هنرمندان استان در تمامی رشته ها و تخصص های مختلف در کشور حرفی برای گفتن دارند و باید از همه این هنرمندان و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر حمایت و پشتیبانی کرد، افزود: انتظار میرود همانگونه که در گذشته آن مجموعه از هنرمندان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری حمایت کرده است، با ورود مدیریت جدید در روابط عمومی و همچنین قطعاً همکاری و مساعدت مدیریت عامل سازمان، با هنرمندان همکاری گردد تا بتوانند برنامه های خود را در سطح استان اجرا نمایند.

جوروند در پایان یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان یک بازوی خوب و توانمند و یک همکار در کنار مجموعه آب و برق استان خواهد بود و  امید است با مشارکت همدیگر بتوانیم گام های موثری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و قرآنی در استان خوزستان برداریم.    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.