تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 13:22

حضور کارکنان انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در کلاسهای آموزشی

حضور کارکنان انتظامات دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در کلاسهای آموزشی

هما خوزستان: مدیرکل اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان این خبر گفت: 313 نفر از کارکنان انتظامات و حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد استان در قالب 3 دوره و به مدت 9 روز در واحد اهواز آموزش های لازم را فرا می گیرند. احسان یعقوبی زاده، آشنایی با آخرین استانداردهای حوزه حراست

هما خوزستان: مدیرکل اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان این خبر گفت: 313 نفر از کارکنان انتظامات و حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد استان در قالب 3 دوره و به مدت 9 روز در واحد اهواز آموزش های لازم را فرا می گیرند.

احسان یعقوبی زاده، آشنایی با آخرین استانداردهای حوزه حراست و همچنین بالا بردن سطح معلومات کارکنان انتظامات و فیزیکی دانشگاه را از مهمترین اهداف برگزاری این کلاسها عنوان نمود.

وی ادامه داد: کارکنان در این کلاسها، با امداد و نجات، اطفاء حریق، کمک های اولیه، پدافند غیرعامل امداد و نجات، اصول نگهبانی و گزارش نویسی فیزیکی آشنا خواهندشد.  

 مدیرکل اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: مدرسان هلال احمر، سازمان آتش نشانی، دانشگاه امیرالمومنین و سپاه پاسداران کار تدریس این کلاسها را بر عهده دارند.

گفتنی است کلاسهای آموزشی کارکنان انتظامات و حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد استان خوزستان از 18 آبان آغاز و 28 آبان با برگزاری آزمون نهایی پایان می یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.