تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 اکتبر 2019 - 12:35

بیش از102کيلو تریاک در هندیجان زمين گير شد

بیش از102کيلو تریاک در هندیجان زمين گير شد

هما خوزستان: فرمانده انتظامي استان از کشف 102 کيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگيري 2 قاچاقچي در شهرستان هندیجان خبر داد. سردار “حیدر عباس زاده” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ایست و بازرسي “امامزاده عبداله” هندیجان

هما خوزستان: فرمانده انتظامي استان از کشف 102 کيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگيري 2 قاچاقچي در شهرستان هندیجان خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ایست و بازرسي “امامزاده عبداله” هندیجان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات تخصصي و رصد اطلاعاتي از تردد یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر مطلع و این خودرو  را شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسي از خودروي توقيفي 102 کيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامي استان خوزستان، خاطرنشان کرد: در اين رابطه 2 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.