تاریخ انتشار : دوشنبه 11 نوامبر 2019 - 11:45

برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل مارون با جمعی از بازنشستگان

برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل مارون با جمعی از بازنشستگان

هما خوزستان: مدير عامل و اعضاي هيأت مديره شركت بهره برداري نفت و گاز مارون در نشستي صميمي با 17 تن از بازنشستگان اين شركت ديدار كردند. به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مارون مهندس حميد كاويان ضمن تاكيد بر لزوم حفظ ارتباط و استفاده حداكثري از دانش و تجربه ي قشر بازنشسته سازمان،

هما خوزستان: مدير عامل و اعضاي هيأت مديره شركت بهره برداري نفت و گاز مارون در نشستي صميمي با 17 تن از بازنشستگان اين شركت ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مارون مهندس حميد كاويان ضمن تاكيد بر لزوم حفظ ارتباط و استفاده حداكثري از دانش و تجربه ي قشر بازنشسته سازمان، گفت: مديريت دانش محقق نمي گردد مگر با دريافت، ثبت، تحليل و تسهيم دانش فني و تجربه عملياتي كه كاركنان طي سالهاي متمادي كسب نموده اند.

وي افزود: علاوه براين هدف و لزوم پيگيري آن در راستاي پايداري توليد، تقدير و ارج نهادن به تلاش هاي بازنشستگان كه فداكارانه و در شرايط مختلف اعم از جنگ تحميلي، بدي آب و هوا، تحريم ها و غيره، توليد را در بهترين شرايط فرايندي راهبري كردند، يك تكليف واجب است.

گفتني است در اين نشست، از سروش صيفوري، يك از كاركنان شركت بهره برداري نفت و گاز مارون كه افتخارات ملي و بين المللي زيادي را در عرصه ي كوهنوردي و فتح قله هاي مرتفع كسب كرده است، تجليل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.