تاریخ انتشار : شنبه 16 نوامبر 2019 - 11:43

برگزاری جشنواره اشتغال کوشان در دانشگاه شهید چمران اهواز

برگزاری جشنواره اشتغال کوشان در دانشگاه شهید چمران اهواز

هما خوزستان: با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و پارک علم و فناوری استان خوزستان جشنواره اشتغال از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در دانشگاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز،  این جشنواره با شرکت ۲۰۰ دانشجو و باهدف توانمندسازی دانشجویان برای کارآفرینی، افزایش مهارت‌های حرفه‌ای، شناخت اکوسیستم کارآفرینی و شناخت

هما خوزستان: با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و پارک علم و فناوری استان خوزستان جشنواره اشتغال از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز،  این جشنواره با شرکت ۲۰۰ دانشجو و باهدف توانمندسازی دانشجویان برای کارآفرینی، افزایش مهارت‌های حرفه‌ای، شناخت اکوسیستم کارآفرینی و شناخت و تحلیل بازار کار برگزار گردید.

رئیس  پارک علم و فناوری استان خوزستان در اختتامیه این جشنواره که در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وجود صنایع بزرگ در خوزستان باعث کم‌توجهی به پارک علم و فناوری و کسب‌وکارهای کوچکی شده که از دل پارک بیرون می‌آیند.

دکتر ایرج کاظمی نژاد، بیان کرد: این ظرفیت‌ها، ظرفیت‌های بزرگی هستند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد فضای کسب‌وکار، شناخت و توجه به خلاقیت‌ها و ایجاد فضا برای دانشجویان خلاق و نوآور بهره برد تا بتوان با تشکیل شرکت‌های فناور و استارتاپ ها، راحت‌تر به سمت ایجاد کسب‌وکار حرکت کرد.

وی، گفت: باید در نظر گرفت که دولت فقط وظیفه آماده کردن بستر را دارد و باید با استفاده از این بستر، فضای کسب‌وکار را برای جوانان ایجاد کرد و با تشکیل شرکت‌های فناور و کوچک تا رسیدن به مجموعه‌های بزرگ و ایجاد یک زنجیره کسب‌وکار، تلاش کرد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: فناوری محدود به فنی و مهندسی و علوم پایه نیست، مختص همه رشته‌ها و حوزه‌های علمی است و می‌توان در هر رشته‌ای نوآور بود و فناوری داشت.

کاظمی نژاد، ادامه داد: استقبال از جشنواره اشتغال نشان می‌دهد علاقه‌مندان به این نوع فعالیت‌ها در دانشگاه زیاد هستند و باید برگزاری این جشنواره‌ها تداوم داشته باشد کما اینکه پارک علم و فناوری سالانه جشنواره‌های متفاوتی در این خصوص برگزار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.