تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اکتبر 2019 - 12:46

بررسی پروژه گردشگری منیعات خرمشهر در کارگروه ویژه گردشگری آبی صنعت آب و برق

بررسی پروژه گردشگری منیعات خرمشهر در کارگروه ویژه گردشگری آبی صنعت آب و برق

هما خوزستان: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از بررسی پروژه گردشگری روستای منیعات خرمشهر در کارگروه ویژه گردشگری آبی صنعت آب و برق خوزستان خبر داد. شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، نماینده مردم خرمشهر و جزیره مینو در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خواستار همکاری

هما خوزستان: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از بررسی پروژه گردشگری روستای منیعات خرمشهر در کارگروه ویژه گردشگری آبی صنعت آب و برق خوزستان خبر داد.

شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، نماینده مردم خرمشهر و جزیره مینو در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خواستار همکاری بیش‌تر مجموعه صنعت آب و برق در راستای اجرای پروژه گردشگری در روستای منیعات از توابع بخش شهرستان خرمشهر شد.

 در ادامه این دیدار “فرهاد ایزدجو” با اشاره به اقدامات مجموعه صنعت آب و برق خوزستان در حوزه شهرستان های خرمشهر و آبادان، آخرین وضعیت تامین آب اراضی کشاورزی را مورد تشریح قرار داد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: به زودی طرح پروژه گردشگری روستای منیعات از توابع بخش شهرستان خرمشهر در کارگروه ویژه گردشگری آبی صنعت آب و برق مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.