تاریخ انتشار : یکشنبه 10 نوامبر 2019 - 11:35

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛ ۴ واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال در شادگان افتتاح شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛ ۴ واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال در شادگان افتتاح شد

هما خوزستان: با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ۴ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال در شهرستان شادگان افتتاح شد. اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز شنبه ۱۸ آبان ماه ۹۸ به اتفاق مدیرکل

هما خوزستان: با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ۴ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال در شهرستان شادگان افتتاح شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز شنبه ۱۸ آبان ماه ۹۸ به اتفاق مدیرکل نوسازی استان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ۴ پروژه آموزشی را در روستاهای شاخه غانم، آلبوحصار، خروسی شمالی و نهر دلی شهرستان شادگان افتتاح کرد.

گفتنی است؛ پروژه مدرسه ۳ کلاسه روستای شاخه غانم با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال و در زمینی به مساحت ۶۳۰ مربع ساخته شده است.همچنین مدرسه ۶ کلاسه شهید دستجردی در روستای آلبوحصار در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال ساخته شده است.


پروژه آموزشی مدرسه ۳ کلاسه شهید سلیم شاوردی در روستای خروسی شمالی نیز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۸۴۰ مترمربع ساخته شده است. 


شایان ذکر است؛ مدرسه ۳ کلاسه حضرت فاطمه معصومه (س) در روستای نهر دلی نیز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.