تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اکتبر 2019 - 13:24

اعزام ۱۸۰۰مددجوی خوزستانی به مشهد مقدس

اعزام ۱۸۰۰مددجوی خوزستانی به مشهد مقدس

هما خوزستان: معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان گفت: ۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان در شش‌ماهه نخست امسال به زیارت بارگاه امام رضا (ع) مشرف شدند. ناصر اسکندری، معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به طرح شوق زیارت با کمک خیران برای اعزام مددجویان به مشهد، گفت: در نیمه نخست

هما خوزستان: معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان گفت: ۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان در شش‌ماهه نخست امسال به زیارت بارگاه امام رضا (ع) مشرف شدند.

ناصر اسکندری، معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به طرح شوق زیارت با کمک خیران برای اعزام مددجویان به مشهد، گفت: در نیمه نخست امسال ۱۸۰۰ مددجوی تحت حمایت با مشارکت خیران به اماکن زیارتی اعزام شدند.


وی بابیان اینکه از این تعداد ۱۵۰۰ زن و دختر، ۳۰۰  مرد و پسر تحت حمایت بوده است، افزود: برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی ۴۹۹ میلیون هزار تومان از طریق مشارکت خیران تأمین‌ هزینه شده است.
وی با بیان اینکه گروه مخاطبین شامل مادر و دختر، دختر بازمانده از تحصیل، زنان بی‌سرپرست، زوج‌های جوان، سالمندان، دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت بوده است، افزود: الویت با مددجویانی بود که تاکنون موفق به زیارت نشده بودند.


اسکندری هدف از برگزاری سفرهای زیارتی را ارتقاء روحیه معنوی، ایجاد نشاط روانی و آشنایی با اماکن مذهبی در بین مددجویان عنوان کرد و گفت: در طول سفرهای زیارتی برنامه‌های فرهنگی، مراسم مذهبی و کلاس‌های آموزشی به‌منظور توانمندسازی فرهنگی مددجویان برگزار می‌شود.


اسکندری با اشاره به اینکه کمیته امداد استان خوزستان برای ترویج فرهنگ رضوی طی سال گذشته زمینه زیارت دانش آموزان تحت حمایت را که توفیق تشرف به بارگاه امام هشتم را پیدا نکرده بودند، فراهم کرده است افزود: اعزام به اردوهای زیارتی و تفریحی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی، علمی و دینی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود.


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان با تأکید بر اینکه با همکاری هرچه بیشتر خیران می‌توانیم سالانه تعداد بیشتری از مددجویان تحت حمایت را به سفرهای زیارتی اعزام کنیم گفت: مردم نیکوکار می‌توانند برای شرکت در طرح شوق زیارت به سایت shogheziarat.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.