تاریخ انتشار : شنبه 2 نوامبر 2019 - 11:13

استاندار خوزستان: پروژه گردشگری تمبی و مال آقا رو به اتمام است

استاندار خوزستان: پروژه گردشگری تمبی و مال آقا رو به اتمام است

هما خوزستان: روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز جمعه 10 آبان ماه همراه با جمعی از مسئولان از روند اجرایی پروژه گردشگری تمبی و مال آقا از توابع شهرستان باغملک بازدید کرد. استاندار خوزستان در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح مجتمع گردشگری تمبی و مال آقا از طرف استانداری

هما خوزستان: روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز جمعه 10 آبان ماه همراه با جمعی از مسئولان از روند اجرایی پروژه گردشگری تمبی و مال آقا از توابع شهرستان باغملک بازدید کرد.

استاندار خوزستان در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح مجتمع گردشگری تمبی و مال آقا از طرف استانداری در حال ساخت است و خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

شریعتی افزود: علی رغم استقبالی که مردم از این منطقه نمونه گردشگری دارند امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه فراهم نشده است که این مساله هم موجب بروز مشکلات برای مردم می شود و هم اینکه بالاخره گردشگران بایست معیشتی را برای اهالی منطقه ایجاد کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: از این رو ما یک منطقه نمونه گردشگری را در منطقه را در حال ساخت داریم البته این طرح مدتی متوقف بود اما اخیرا فعال شده و پشرفت خوبی داشته و رو به اتمام است.

شریعتی اظهار داشت: این منطقه ظرفیت کشاورزی، دامپروری و گردشگری مناسبی دارد و در بخش کشاورزی و دامپروری اقدامات خوبی انجام شده است اما در بخش گردشگری کار زیادی انجام نشده و عمدتا کارها به شکل سنتی انجام شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر هم در حال افزایش مجتمع های گردشگری هستیم و هم مسائل بومگردی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال رونق است تا بتوانیم به اشتغال و معیشت منطقه متناسب با اقلیم آن و در عین حال با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کمک نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.