تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 اکتبر 2019 - 15:38

اجرای فاز اول طرح ضربتی تاب آوری شبکه برق فشار متوسط مسیرجاده اهواز به خرمشهر

اجرای فاز اول طرح ضربتی تاب آوری شبکه برق فشار متوسط مسیرجاده اهواز به خرمشهر

هما خوزستان: طی یک عملیات ضربتی و با هدف افزایش تاب آوری شبکه برق در مقابل بحرانهای طبیعی، بیش از ۲۰کیلومتر از شبکه فشار متوسط جاده اهواز به خرمشهر اصلاح و بهینه سازی شد. مدیراموربرق منطقه چهار اهواز بیان داشت: به منظور افزایش ضریب امنیت و تاب آوری شبکه برق در مواجهه با بلایای طبیعی

هما خوزستان: طی یک عملیات ضربتی و با هدف افزایش تاب آوری شبکه برق در مقابل بحرانهای طبیعی، بیش از ۲۰کیلومتر از شبکه فشار متوسط جاده اهواز به خرمشهر اصلاح و بهینه سازی شد.

مدیراموربرق منطقه چهار اهواز بیان داشت: به منظور افزایش ضریب امنیت و تاب آوری شبکه برق در مواجهه با بلایای طبیعی ودیگرعوامل جوی، با استفاده از تجهیزات جدید زمینه ی پایداری بیش از ۲۰کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط جاده اهواز به خرمشهرطی یک عملیات ضربتی ۵ ساعته ساماندهی ، اورهال و بهینه سازی شد.

بهزادشافعی زاده در ادامه افزود: این عملیات صبح سه شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ با حضور ۱۴ گروه عملیاتی از مناطق یک، دو، سه، چهار، شهرستان کارون، گروه های ویژه خط گرم نت غرب و شرق اهواز آغاز و تا ساعت یک به پایان رسید.

شافعی زاده خاطر نشان کرد: در این عملیات که با هدف افزایش تاب آوری و افزایش ضریب امنیت شبکه برق بیش از ۳۰ روستا و صنایع مستقر در مسیر جاده اهواز به خرمشهر صورت گرفت تعداد  ۸۳ بوشن اسپلایس فولادی،۳۰مقره میخی، ۳۰مقره کششی، ۲۰کراس آرم،۱۰عدد اسپیسر و نیز تعداد ۲۲ اصله پایه فشارمتوسط جدید نصب شد.

مدیرامور برق منطقه چهاردربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پروژه مذکور به طول ۶۵ کیلومتر می باشد که مقرر شده در قالب سه فاز انجام شود که در فاز نخست آن برای حدود ۲۰کیلومتر از شبکه برنامه ریزی انجام شده است.

 شافعی زاده همچنین افزود: تعداد ۱۰۰ اصله درخت متداخل درشبکه برق در این خط مشاهده شده که مقرر است با رعایت اصول و مقررات زیست محیطی از حریم شبکه خارج شوند.

وی در پایان بیان داشت: اعتباراختصاص یافته به فاز اول این پروژه در حدود ۱۲میلیارد ریال برآوردگردیده که از محل منابع داخلی تامین شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.