تاریخ انتشار : شنبه 2 نوامبر 2019 - 12:15

آمادگی کشاورزان هفتکلی جهت کشت کلزا

آمادگی کشاورزان هفتکلی جهت کشت کلزا

هما خوزستان: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان : سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل  گفت : در راستای بهبود شرایط کشت محصولات زراعی به ویژه گیاهی نظیر کلزا در سال جاری ۳ دستگاه ریز دانه کار به صورت تسهیلات یارانه دار به کشاورزان شهرستان تحویل داده شد . اسلام بهمنی نیا با بیان اینکه با

هما خوزستان: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان : سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل  گفت : در راستای بهبود شرایط کشت محصولات زراعی به ویژه گیاهی نظیر کلزا در سال جاری ۳ دستگاه ریز دانه کار به صورت تسهیلات یارانه دار به کشاورزان شهرستان تحویل داده شد .

اسلام بهمنی نیا با بیان اینکه با اسنفاده از این دستگاه علاوه بر کشت محصولات گیاهانی نظیر کلزا ، کنجد ، گلرنگ میتوان از آن جهت کشت گندم و جو استفاده نمود  اظهار داشت: با توجه به اهمیت کشت کلزا و خودکفایی در تولید این محصول در کشور تمهیدات و شرایط لازم جهت کشت در شهرستان فراهم گردید. 

وی  تصریح نمود:  سطح مصوب کشت کلزا در شهرستان ۵۰۰ هکتار می باشد که کلاس های توجیهی مرحله کاشت و داشت در شهرستان برگزار گردید و کشاورزان با توجه به آگاهی از نحوه کشت و مزایای این محصول تا کنون۷۵۴ هکتار قرارداد کشت منعقد نمودند.

بهمنی نیا اضافه کرد:  کشاورزان شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون دریافت نمودند که ۷۰ نفر دیگر جهت دریافت تراکتور به شرکت تراکتور سازی معرفی گردیدند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.