تاریخ انتشار : دوشنبه 30 سپتامبر 2019 - 13:57

گشایش نمایشگاه خوشنویسی «ما رایت الا جمیلا» در اهواز

گشایش نمایشگاه خوشنویسی «ما رایت الا جمیلا» در اهواز

هما خوزستان: نمایشگاه خوشنویسی “ما رایت الا جمیلا” به مناسب فرا رسیدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس در اهواز گشایش یافت. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نمایشگاه خوشنویسی “ما رایت الا جمیلا” به مناسب فرا رسیدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس  در اهواز گشایش یافت. عادل نوروزیان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان

هما خوزستان: نمایشگاه خوشنویسی “ما رایت الا جمیلا” به مناسب فرا رسیدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس در اهواز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نمایشگاه خوشنویسی “ما رایت الا جمیلا” به مناسب فرا رسیدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس  در اهواز گشایش یافت.

عادل نوروزیان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: وظیفه هنر و هنرمند انقلابی بیان مفاهیم و ارزشهای والای اسلامی و انقلابی با زبان همه فهم هنر برای عامه مردم است.

وی افزود: در همین راستا هدف از برگزاری این نمایشگاه علاوه بر ابراز ارادت خوشنویسان استان به اهل بیت (ع)، خلق آثار هنری با موضوع محرم و امام حسین (ع) و نمایش برای عموم مردم می باشد.

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان عنوان کرد: در این نمایشگاه حدود ۵۰ اثر از ۲۵ هنرمند خوزستانی به نمایش گذاشته شده است. البته تعداد آثار ارسالی بیش از این بود که به دلیل کمبود فضای نمایشگاهی مجبور به نمایش این تعداد از آثار شدیم.

نوروزیان با اشاره به سایر برنامه های این سازمان تا اربعین گفت: علاوه بر این نمایشگاه تا رسیدن به ایام اربعین حسینی به تناوب برنامه های هنری مختلف در حوزه نمایش، سوگواره عکس و پوستر، شب های شعر و … برگزار می شود و در آستانه اربعین به طور خاص به مدت ۱۰ روز بویژه در مرز جذابه گروه های هنری سازمان مستقر و اجرای برنامه می نمایند.

گفتنی است نمایشگاه خوشنویسی “ما رایت الا جمیلا”  از ۶ الی ۱۱ مهرماه از ساعت ۸ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۱ بعد از ظهر در سالن آمفی تئاتر سازمان بسیج هنرمندان برپاست و بازدید برای عموم مردم آزاد می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.