تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اکتبر 2019 - 13:07

کشف ۹۵ درصد سرقت‌های خرد در پایانه مرزی چذابه

کشف ۹۵ درصد سرقت‌های خرد در پایانه مرزی چذابه

هما خوزستان: سرهنگ “محمد سعید یاری” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس مستقر در مرز چذابه، به اقدامات پلیس در این پایانه به منظور پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اظهارداشت: استقرار 5 ایستگاه پلیس در پارکینگ ها، مواکب و توقف گاه های جمعیتی و نیز نصب 9 دستگاه دوربین برای پایش تصویری

هما خوزستان: سرهنگ “محمد سعید یاری” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس مستقر در مرز چذابه، به اقدامات پلیس در این پایانه به منظور پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اظهارداشت: استقرار 5 ایستگاه پلیس در پارکینگ ها، مواکب و توقف گاه های جمعیتی و نیز نصب 9 دستگاه دوربین برای پایش تصویری از جمله این اقدامات به شمار می آید.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار زائر از مرز چذابه تردد داشته اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد رشد داشته است.

به گفته این مقام انتظامی، بیش از ۱۳۶ هزار خودرو وارد مرز چذابه شدند که حدود 35 هزار خودرو توقف بیش از ۴۸ ساعته داشته اند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: در مدت زمان ۲۰ روز منتهی به روز اربعین، با فعال کردن گشت های نامحسوس پلیس و نیز رصد اطلاعاتی، ۱۷ سارق خرد دستگیر شدند که متهمان در تحقیقات پلیسی به 37 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.  

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت، با اشراف اطلاعاتی پلیس، 95 درصد سرقت‌های انجام شده کشف و اموال مسروقه با هماهنگی قضائی مسترد خواهند شد.

رئیس قرارگاه اربعین مرزی چذابه گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت زائران و تسهیل تردد آنها با بکارگیری تمام نیروها و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم را اندیشیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.