تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اکتبر 2019 - 20:40

کسب مقام برتر دانشجویی و سوم فرهنگی کشور توسط سما اهواز

کسب مقام برتر دانشجویی و سوم فرهنگی کشور توسط سما اهواز

هما خوزستان: مراسم تقدیر از آموزشکده های برتر سما در حوزه فرهنگی و دانشجویی در سال تحصیلی 98-97 با حضور حجت الاسلام والمسلمین وحید معتمدی معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما در هتل  فرهیختگان تهران به کار خود پایان داد. مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در این باره گفت: ”

هما خوزستان: مراسم تقدیر از آموزشکده های برتر سما در حوزه فرهنگی و دانشجویی در سال تحصیلی 98-97 با حضور حجت الاسلام والمسلمین وحید معتمدی معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما در هتل  فرهیختگان تهران به کار خود پایان داد.

مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در این باره گفت: ” یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی و سما تربیت دینی دانش آموزان و دانشجویان است. به این منظور تاکنون روشهای بسیاری  اجرا و آزمایش شده که البته تمامی توفیقاتی نیز که تا کنون در این زمینه حاصل شده است ، جز در سایه الطاف حق تعالی و تلاش نیروی انسانی امکان پذیر نبوده است. در همین راستا عملکرد فرهنگی و دانشجویی آموزشکده های سما سراسر کشور به صورت سالانه ارزش گذاری می شوند و در سال تحصیلی 98-97 پس از ارزیابی های به عمل آورده شده از عملکرد فرهنگی و دانشجویی سالانه آموزشکده های سما،  مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز موفق به کسب  رتبه برتر دانشجویی و رتبه سوم فرهنگی در بین آموزشکده های با درجه بزرگ سراسر کشور گردید که این مهم حاصل تلاش های دلسوزانه و بی وقفه همکاران است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.