تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اکتبر 2019 - 14:43

ملاقات عمومی شهردار اهواز با پرسنل و شهروندان منطقه 8

ملاقات عمومی شهردار اهواز با پرسنل و شهروندان منطقه 8

هما خوزستان: موسی شاعری صبح امروز با پرسنل منطقه 8، دیدار چهره به چهره داشت و درباره مسائل و مشکلات آنها به گفتگو پرداخت و در این بین شهروندان منطقه نیز در جهت بیان دغدغه ها و مشکلات شهری خود در حوزه های مختلف با شهردار دیدار کردند . جمعی از شهروندان منطقه نیز در این دیدار

هما خوزستان: موسی شاعری صبح امروز با پرسنل منطقه 8، دیدار چهره به چهره داشت و درباره مسائل و مشکلات آنها به گفتگو پرداخت و در این بین شهروندان منطقه نیز در جهت بیان دغدغه ها و مشکلات شهری خود در حوزه های مختلف با شهردار دیدار کردند . جمعی از شهروندان منطقه نیز در این دیدار حضور داشته و مشکلات و درخواست های خود را با شهردار اهواز مطرح کردند.

شاعری در این نشست که با حضور مدیرکل اداره ارتباطات و مدیران و معاونین منطقه برگزار شد،  بصورت چهره به چهره و با صبر و حوصله به صحبت های شهروندان و پرسنل منطقه گوش فرا داده و از مدیران و معاونین منطقه درخواست بررسی و پیگیری دغدغه ها و مشکلات مطرح شده را داشت.

شهردار اهواز هدف از این دیدار را جلب رضایتمندی ، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار، تکریم ارباب رجوع در راستای میثاق با شهروندان و  ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان عزیز دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.