تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اکتبر 2019 - 23:22

مصاحبه اختصاصی خبر روز با حسن حموله ریاست اداره پست مسجدسلیمان

مصاحبه اختصاصی خبر روز با حسن حموله ریاست اداره پست مسجدسلیمان

امید خوزستان: از مسجدسلیمان، به مناسبت ۱۷ مهرماه این هفته خبرنگار ما با حضور در اداره پست شهرستان مسجدسلیمان با مهندس حموله ریاست اداره پست این شهرستان به گفتگو پرداخت. ضمن معرفی خود و ارائه سوابق مدیریتی، “پست هوشمند” دو سالی است که در شبکه پستی زیاد شنیده می شود به نظر شما پست هوشمند

امید خوزستان: از مسجدسلیمان، به مناسبت ۱۷ مهرماه این هفته خبرنگار ما با حضور در اداره پست شهرستان مسجدسلیمان با مهندس حموله ریاست اداره پست این شهرستان به گفتگو پرداخت.

ضمن معرفی خود و ارائه سوابق مدیریتی، “پست هوشمند” دو سالی است که در شبکه پستی زیاد شنیده می شود به نظر شما پست هوشمند مترادف چیست؟

حسن حموله و دارای سوابق اجرائی در اداره پست مسجدسلیمان از سال ۱۳۸۱ بوده، از سال ۱۳۹۱ در سمت ریاست اداره پست شهرستان مسجدسلیمان به همشهریان گرامی خدمت رسانی می کنم. هوشمندی مترادف با تغییر نگاه و تغییر رویکرد و در یک کلام تغییر عالمانه مطرح بوده و ابزار مناسب و بروزیست برای دسترسی به چشم انداز و ماموریت های محوله. 

اداره پست بعنوان یک نهاد خدماتی تا چه میزان توانسته به شهروندان مسجدسلیمان خدمات ارایه دهد؟

اداره پست علاوه بر خدمات متعارف که همان ارسال مراسلات بوده که شامل ارسال و توزیع نامه، بسته، امانت، سفارشی، پیشتاز و ویژه که سریع ترین نوع ارسال بوده، قرار دادهایی نیز با ادارات دولتی و موسسات نیمه دولتی منعقد کرده که جوابگوی بخش اعظمی از نیازهای شهروندان میباشد از جمله این خدمات می توان از خدمات پستی با ارزش افزوده از طریق تلفن همراه USSD با شماره گیری #۱۹۳* و  توسعه خدمات سرویس پست نت (خدمات الکترونیکی مبتنی بر اینترنت ) از ۲۳ خدمت به ۴۰ خدمت نام برد. 


میزان رضایمندی شهروندان خصوصا ارباب رجوع، برای مدیریت و کارکنان پست چقدر حائز اهمیت است؟
از آنجایی که اداره پست اداره ای صرفا خدماتی می باشد و هدف آن جلب رضایتمندی ارباب رجوع می باشد، رضایت ارباب رجوع اولویت اول و آخر از دیدگاه مدیریت این اداره و کارکنان آن می باشد و تنها معیار و شاخص اندازه گیری موفقیت به حساب می آید.


در بحث زیر ساخت و همچنین امکانات سخت افزاری، پست مسجدسلیمان چه شرایطی دارد و با چه کمبودها و کاستی هایی روبرو است ؟
در بحث امکانات سخت افزاری و زیر ساخت ها، اداره پست شهرستان مسجدسلیمان خوشبختانه در وضعیت نسبتا مطلوبی به سر می برد و کمبودها و کاستی های قابل توجه ای مشاهده نمی شود.

اگر با مردم مسحدسلیمان صحبتی دارید بفرمایید سپس گزارش از عملکرد یکساله ارایه فرمایید. 
قبل از ارایه عملکرد یکساله لازم است خدمت تمامی شهروندان گرامی و عزیز مراتب ارادت خود و کلیه همکاران اداره پست این شهرستان را در کمال احترام عرض نمایم و خاطر نشان سازم که تمام تمرکز ما بر روز  جلب رضایت شماست و به غیر از خدمت به تمامی همشهریان عزیز من و کلیه همکاران زحمت کش در این اداره رسالت دیگری نداریم و به این امر افتخار می کنیم و اگر در خدمتگزاری به شما عزیزان کم و کاستی وجود دارد با انتقادها و پیشنهاد های ارزنده خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری بفرمایید. 

در زیر گزارش مختصر از عملکرد یک ساله اداره پست شهرستان مسجدسلیمان تقدیم می شود: 
۱- ارسال و رهسپاری انواع مرسولات پستی اعم از پست ویژه، پیشتاز، سفارشی، عادی و امانات بیش از هشتاد و یک هزار مرسوله به سراسر کشور 
۲- ثبت کامپیوتری و همراه نامه رسانی بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ مرسوله توسط مامورین این اداره 
۳- اخذ اوراق انگشت نگاری بیش از اداره آگاهی منطقه انتظامی و ارسال به دادگاه و سپس به نشانی متقاضیان نزدیک به دو هزار فقره 
۴- ثبت و ارسال مدارک متقاضیان ثبت و تاسیس شرکت ها و درج آگهی و ارسال پاسخ آنها به نشانی متقاضیان به تعداد ۸۵۰ فقره 
۵- توزیع مدارک مشمولان حوزه نظام وظیفه و انواع کارت پایان خدمت پس از ثبت در سامانه ناجا و برگشت و توزیع به مشمولان به تعداد ۴۹۰۰ فقره 
۶- توزیع شناسنامه و کارت ملی اداره ثبت احوال به به تعداد ۲۰٫۰۰۰ فقره 
۷- ایجاد پایگاه برای ثبت نام و توزیع کارت ملی در اداره با استفاده از توان بخش خصوصی

۸- واگذاری صنادیق شخصی به افراد حفیقی و حقوقی 
۹- مبادله و توزیع مرسولات به ۳۰ دفتر ICT روستایی 
۱۰- انجام عملیات پستی در دفاتر پیشخوان دولت 
۱۱- توزیع انواع گواهینامه، کارت خودرو، شناسنامه مالکیت خودرو 
۱۲- توزیع بیش از ۲۰۰۰ کارت سوخت پلاک نو شماره و کارت سوخت المثنی 
۱۳- انجام خرید و فروش اینترنتی مرسولات از سراسر کشور و ارسال به آدرس متقاضیان و اخذ وجوه و واریز به حساب شرکتهای مربوط
۱۴- ثبت نام تمبر شخصی برای افراد و چاپ و تحویل آن به متقاضیان 
۱۵- تخلیه صنادیق معابر در سطح شهر بصورت روزانه 
۱۶- مبادله روزانه کلیه مرسولات پستی به مرکز استان
۱۷- توزیع مرسولات وارده خارج از کشور به متقاضیان

این اداره با توکل بر خداوند متعال و نیروهای خدمتگذار به مردم این شهرستان با جدیت نسبت به خدمت رسانی انجام وظیفه خواهد نمود و مفتخر می باشد که بیش از ۳۰۰ نوع خدمت را به همشریان ارایه مینماید.

امیدوارم همشهریان خوبم در راستای هر چه بهتر شدن کیفیت و ارایه خدمات با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در انجام این رسالت بزرگ یاری کنند.

حرف آخر 
خدمت تمامی شهروندان گرامی مراتب ارادت خود و کلیه همکاران اداره پست مسحدسلیمان را در کمال احترام عرض می نمایم و خاطر نشان سازم تمام هم و غم ما جلب رضایتمندی شماست و به جز خدمت به شما عزیزان رسالت دیگری نداریم و به این امر افتخار می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.