تاریخ انتشار : شنبه 28 سپتامبر 2019 - 15:15

فرماندار شهرستان کارون خبر داد: ساخت دبیرستان دخترانه در روستاها اقدامی ارزشمند است

فرماندار شهرستان کارون خبر داد: ساخت دبیرستان دخترانه در روستاها اقدامی ارزشمند است

هما خوزستان: فرماندار شهرستان کارون ضمن حضور در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه سیده کتایون علوی ساخت دبیرستان دخترانه در روستاها را اقدامی ارزشمند توصیف نمود. اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون معصومه خنفری در گفت و گوی ویژه در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه سیده کتایون علوی در روستای موران گفت: این دبیرستان با اعتباری بالغ

هما خوزستان: فرماندار شهرستان کارون ضمن حضور در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه سیده کتایون علوی ساخت دبیرستان دخترانه در روستاها را اقدامی ارزشمند توصیف نمود.

اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون معصومه خنفری در گفت و گوی ویژه در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه سیده کتایون علوی در روستای موران گفت: این دبیرستان با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که 13 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات عمرانی و 5 میلیارد ریال آن با کمک خیر مدرسه ساز دکتر بهروز هادوی همسر مرحومه سید کتایون علوی تامین اعتبار شده است.

وی توضیح داد: ساخت دبیرستان دخترانه در روستاها اقدام بسیار ارزشمندی در راستای ادامه تحصیل دختران روستایی است چرا که در روستاهایی که دبیرستان وجود ندارد به دلیل بعد مسافت تا شهر و سختی تردد روزانه امکان ادامه تحصیل برای دختران سخت می شود و از ادامه تحصیل باز می مانند.

خنفری افزود : خوشبختانه در طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در راستای مدرسه سازی در شهرستان کارون انجام شده است و شهرستان کارون اولین شهرستانی است که موفق به جمع آوری مدارس کانکسی در سطح استان شده است که در این راستا بیش از 12 مدرسه از محل اعتبارات دولتی، 14 مدرسه از طریق خیرین مدرسه ساز و 4 مدرسه نیز از طرف شرکت های موجود در منطقه و همچنین سپاه ساخته شده است.

فرماندار شهرستان کارون در پایان گفت:  ضرورت دارد برای ادامه تحصیل دختران، دبیرستان های دخترانه در سطح روستاها و حتی مرکز شهر از جمله منطقه اسلام آباد گسترش یابد تا دختران از امکان ادامه تحصیل محروم نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.