تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 اکتبر 2019 - 13:08

فراخوان نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا منتشر شد

فراخوان نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا منتشر شد

هما خوزستان: فراخوان «نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» در دو بخش ادبی و عکس منتشر شد. روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره

هما خوزستان: فراخوان «نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» در دو بخش ادبی و عکس منتشر شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی فراخوان «نهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» با گستره ملی را برگزار می نماید.

جوروند با اشاره به انتشار فراخوان سوگواره و بخش های آن افزود: این سوگواره در دو بخش ادبی و عکس برگزار می گردد که در بخش ادبی شامل: شعر (کلیه سبک ها و قالبها)، داستان کوتاه، خاطره که در این بخش هر شاعر و نویسنده می تواند حداکثر در ۳ اثر خود را به دبیرخانه ارسال نماید.

وی ادامه داد: در بخش عکس نیز، هر عکاس می تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعات مسجد و محرم، جوانان و عزاداری سالار شهیدان ارسال نماید.

جوروند اظهار کرد: طبق اعلام فراخوان، برگزار کنندگان جشنواره حق انتشار عکس های پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را خواهند داشت.

وی افزود: در گاهشمار سوگواره مهلت ارسال آثار در هر دو بخش سوگواره تا شانزدهم آبان ماه ۹۸ اعلام شده و داوری و بازبینی آثار روز هجدهم آبان ماه انجام می گردد و آئین اختتامیه سوگواره روز بیستم آبان ماه در شهرستان لالی برگزار می گردد.

جوروند اضافه کرد: طبق شرایط اعلام شده در فراخوان آثار ارسال شده به سوگواره عودت داده نخواهد شد و همچنین آثار برگزیده گان دوره های قبلی سوگواره پذیرفته نمی شود.

گفتنی ست، علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل delneveshte.ashura@gmail.com به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند و همچنین دبیرخانه سوگواره واقع در خوزستان، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره تماس های ۰۶۱۴۳۲۹۵۸۸۰ و ۰۹۰۱۴۵۲۱۹۲۳ آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات بیشتر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.