تاریخ انتشار : شنبه 12 اکتبر 2019 - 14:52

طی شش ماه گذشته تعویض ۵۰ کیلومتر لوله شبکه توزیع آب در سطح روستاهای رامشیر

طی شش ماه گذشته تعویض ۵۰ کیلومتر لوله شبکه توزیع آب در سطح روستاهای رامشیر

هما خوزستان: مدیر امور آبفا روستایی شهرستان رامشیر از تعویض ۵۰ کیلومتر لوله شبکه توزیع آب شرب در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد. روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ستار اسکندری گفت: فرسودگی شبکه منجر به شکستگی های مستمر می شد و تاثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفیت آب

هما خوزستان: مدیر امور آبفا روستایی شهرستان رامشیر از تعویض ۵۰ کیلومتر لوله شبکه توزیع آب شرب در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ستار اسکندری گفت: فرسودگی شبکه منجر به شکستگی های مستمر می شد و تاثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی شریف روستایی داشت.

وی افزود: ۲۰ روستای بخش های مرکزی و مشراگه شرایط نامطلوبی در این زمینه داشتند که در چند مرحله و در فاصله زمانی ۶ ماه بکلی مورد تعویض و اصلاح قرار گرفتند.

اسکندری با قدردانی از حمایت های نماینده مردم رامشیر در مجلس، مدیرعامل آبفا روستایی و فرماندار شهرستان رامشیر در تامین اعتبار و لوله های مورد نیاز گفت: عملیات اصلاح و تعویض شبکه توزیع آب شرب روستاهای بخش مرکزی و مشراگه در راستای بهبود کمی و کیفی آب شرب و رضایتمندی اهالی شریف روستایی انجام شد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان رامشیر یاداور شد: عملیات کارگزاری و تعویض شبکه توزیع آب شرب ۲۰ روستای این شهرستان ظرف ۶ ماه گذشته انجام شده است و وضعیت آبرسانی به روستاها را ارتقا بخشیده است.گفتنی است این ۲۰ روستا از توابع بخش های مرکزی و مشراگه هستند و جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.