تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019 - 12:11

شهردار اهواز: بهسازي ورودي هاي اهواز اولويت شهرداري است

شهردار اهواز: بهسازي ورودي هاي اهواز اولويت شهرداري است

هما خوزستان: موسي شاعري شهردار اهواز به عمليات اجرايي بهسازي و اصلاح هندسي ورودي هاي اهواز در محورهاي انديمشک، ملاشيه و عين دو اشاره کرد و افزود:سازمان هاي شهرداري اهواز را مکلف ساخته ايم عمليات بهسازي را با تکيه بر توانمندي هاي ذاتي خود به سرانجام برسانند. شاعري گفت: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز در

هما خوزستان: موسي شاعري شهردار اهواز به عمليات اجرايي بهسازي و اصلاح هندسي ورودي هاي اهواز در محورهاي انديمشک، ملاشيه و عين دو اشاره کرد و افزود:سازمان هاي شهرداري اهواز را مکلف ساخته ايم عمليات بهسازي را با تکيه بر توانمندي هاي ذاتي خود به سرانجام برسانند.
شاعري گفت: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز در اين راستا بهسازي و اصلاح هندسي ورودي اهواز -عين دو را بر عهده دارد که تاکنون 80 در صد اين پروژه را به اتمام رسانيده است.
شهردار اهواز در ادامه گفت:بهسازي آيلند ، تکميل جدول کاري، اصلاح زير اساس و اساس باند کندرو تا کنون در اين پروژه نهايي شده است و اکنون آماده آسفالت مي باشد.
وي گفت: در گذشته متاسفانه با رها سازي ضايعات ساختماني در طول مسير چهره ورودي شهر اهواز نامتناسب و آزار دهنده بوده که با تکميل و احداث اين پروژه ورودي شهر سامان يافته و شاهد چشم انداز زيبا در طول اين مسير خواهيم بود.
موسي شاعري با اشاره به اهتمام ويژه شهرداري اهواز به مناطق محروم بيان کرد: منطقه محروم عين دو اهواز متاسفانه ازنظر امکانات رفاهي در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است که اکنون مورد توجه مسئولين و مديران شهرداري اهواز مي باشد و در آينده نزديک مردم ولايت مدار اين منطقه شاهد بر خورداري از امکانات با کيفيت شهري خواهند بود.
شهردار اهواز بيان کرد: از ابتداي تصدي مديريت شهرداري اهواز، راهبرد اقتصاد مقاومتي و صرفه جويي در هزينه ها را مدنظر داشته ام و بر اين اساس سازمان هاي شهرداري را مامور انجام پروژه هاي شهري کرده ام.
بالاترين مقام اجرايي شهرداري اهواز بيان کرد: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز از جمله سازمان هايي است که در اين راستا توانمند و سريع عمل مي کند و ساير سازمان ها بايد به مانند آن عمل نمايند.
موسي شاعري افزود : هزينه هاي انجام پروژه ها توسط کارکنان سازمان هاي شهرداري اهواز بسيار کمتر از هزينه هاي پيمانکاران است و اين الگو مي تواند منشاء توسعه و انجام پروژه هاي بيشتر در آينده شود.
شهردار اهواز گفت: مي توانستم مانند برخي از شهرداران گذشته با اعطاي پروژه هاي کلان به پيمانکاران به صورت نمادین عمل کنم اما با در نظر گرفتن هزينه هاي بسيار بالا و کمر شکن بر مردم اين اقدام منصفانه نبود و موجب ناتواني و از بين رفتن سرمايه هاي شهرداري اهواز مي شد که از جيب مردم پرداخت مي شود.
شاعري در پايان از تلاش و کوشش تمامي کارکنان شهرداري تشکر کرد و گفت: به زودي شاهد به ثمر نشستن اين تلاش ها خواهيم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.