تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اکتبر 2019 - 13:36

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آبادان- سربندر یک فوتی و ۳۵ مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آبادان- سربندر یک فوتی و ۳۵ مصدوم برجای گذاشت.

هما خوزستان: سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آبادان- سربندر یک فوتی و ۳۵ مصدوم برجای گذاشت. عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، علی پهلوان اظهار کرد: واژگونی اتوبوس در محور آبادان- سربندر یک فوتی و ۳۵ مصدوم داشت که از این تعداد ۱3 نفر سرپایی

هما خوزستان: سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آبادان- سربندر یک فوتی و ۳۵ مصدوم برجای گذاشت.

عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، علی پهلوان اظهار کرد: واژگونی اتوبوس در محور آبادان- سربندر یک فوتی و ۳۵ مصدوم داشت که از این تعداد ۱3 نفر سرپایی درمان و ۲۲ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه بیان کرد: این حادثه درساعت 6:50 صبح روز دوشنبه 15مهرماه در کیلومتر ۵۰ محور آبادان به سربندر و در فاصله ی ۳۰ کیلومتری از پایگاه امدادو نجات بین شهری امام جعفر صادق (ع) جمعیت هلال احمرشهرستان ماهشهر رخ داد که نجاتگران این پایگاه پس از کسب اطلاع از مرکز EOC با دو دستگاه خودروی ست نجات و آمبولانس در محل حاضر شده و اقدام به عملیات امداد ونجات کردند.

وی افزود: مصدومین این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس،هلال احمر و شرکت نفت مجیدیه به بیمارستان های شهرستان های آبادان ، شادگان وماهشهر انتقال یافتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.