تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 اکتبر 2019 - 15:45

سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران: 67 دستگاه حفاری در نیمه نخست امسال در مناطق عملیاتی و نفتخیز خشكی كشور جابجا شد

سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران: 67 دستگاه حفاری در نیمه نخست امسال در مناطق عملیاتی و نفتخیز خشكی كشور جابجا شد

هما خوزستان: روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمید باران گر در تشریح عملکرد ترابری سنگین شرکت به عنوان مهمترین بخش پشتیبانی عملیات حفاری، گفت: جابجایی  11 دکل در این مدت با استفاده از امکانات لجستیک شرکت و 56 مورد از طریق پیمانکاران بخش خصوصی طرف قرارداد صورت گرفت. وی افزود: عملیات جابجایی اعم از

هما خوزستان: روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمید باران گر در تشریح عملکرد ترابری سنگین شرکت به عنوان مهمترین بخش پشتیبانی عملیات حفاری، گفت: جابجایی  11 دکل در این مدت با استفاده از امکانات لجستیک شرکت و 56 مورد از طریق پیمانکاران بخش خصوصی طرف قرارداد صورت گرفت.

وی افزود: عملیات جابجایی اعم از سازه دکل، تجهیزات و ماشین آلات و متعلقات دستگاه حفاری در مدت پیش گفته با کاربست خودروهای سبک و سنگین در قالب 9 هزار و  578 محموله در سطح محورهای اصلی و جاده های دسترسی به میادین نفت و گاز براساس ضوابط و استانداردهای خاص تخصصی انجام گردید.

باران گر اظهار کرد: در ارتباط با عملیات جابجایی هر دستگاه حفاری به طور میانگین 120 دستگاه خودروهای تریلر کفی و کمرشکن های هفت و 11 محور به کار گرفته می شود و در اجرای هر عملیات بخش های مختلف از جمله واحد مهندسی حمل و نقل برای تعیین مسافت و بررسی مسیر جابجایی دستگاه مشارکت می کنند.

سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران در پیوند با این مطلب به 43 هزار و 13 کیلومتر بررسی مسیر و اخذ یک هزار و 519 پروانه گذر اشاره و مدت زمان جابجایی تعداد دستگاه حفاری پیش گفته را 550 روز کاری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کل مسافت طی شده در عملیات جابجایی در شش ماه اخیر 9 هزار و 797 کیلومتر ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس ضوابط در کار جابجایی دستگاه های حفاری سه تیم فنی همراه با دستگاه در مسیر تردد، نصب تجهیزات دستگاه و پیاده نمودن آن پس از ترخیص، نیروهای عملیات ماشین آلات ویژه  (هیدرولیک) که مشتمل بر جرثقیل های 25، 30، 50 و در موارد خاص 70 تن هم می شود  و تیم کامل تعمیرات خودروها حضور دارند.

باران گر مقاصد مورد نظر در امر جابجایی دستگاه های حفاری در نیمه نخست سال جاری را استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، فارس عنوان و تصریح کرد: نقل و انتقال دستگاه های حفاری در زمان های مشخص شده در عملیاتی شدن به موقع دستگاه های حفاری و شتاب بخشی در اجرای عملیات حفر چاه های نفت و گاز تاثیر مستقیم می گذارد.

سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران افزود:  همسو با کار جابجایی دکل های حفاری بخش ترابری آزاد نیز تامین نیازهای دستگاه ها از نظر تجهیزات و ملزومات در حین عملیات حفاری را بر عهده دارد که در این خصوص نیز در مدت مورد اشاره در مجموع هفت هزار و 523 محموله با کاربست کامیون ها و تریلرهای شرکتی و پیمانکاری به مناطق عملیاتی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف سوخت اعم از گازوییل و بنزین در دستگاه های حفاری و موقعیت های عملیاتی در مدت مورد نظر افزون بر 54 میلیون لیتر بوده است، گفت: انجام یک هزار و 455 مورد تعمیرات عمومی خودروها در طی عملیات جابجایی و تعمیر جرثقیل در محل، اعزام 475 نفر نیروهای عملیاتی و پشتیبانی برای همکاری با نیروهای مستقر  بر روی دستگاه در برپایی و بازکردن دکل ها از جمله فعالیت های جانبی و میدانی نیروهای تخصصی بخش های مختلف ترابری سنگین شرکت به شمار می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.