تاریخ انتشار : شنبه 28 سپتامبر 2019 - 11:47

رتبه برتر معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در کشور

رتبه برتر معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در کشور

هما خوزستان: معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رتبه برتر را در سال 1397 در بین ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرد. پرویز عزیزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام نتایج

هما خوزستان: معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رتبه برتر را در سال 1397 در بین ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب کرد.

پرویز عزیزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام نتایج عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در حوزه های مختلف و مقایسه ای در مقیاس کشوری و بین استانی، معاونت مدیریت توسعه و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رتبه برتر را در بین ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1397 کسب کرد.

عزیزی اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استان خوزستان در حوزه آموزش نیروی انسانی، اشتغال و واگذاری مراکز فرهنگی و هنری توانست در بین سایر معاونت های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور رتبه برتر را کسب نماید.

پرویز عزیزی افزود: انتظار می رود با توجه به جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و کسب این رتبه، با تشکیل جلسات کارشناسی و با برنامه ریزی و پی گیری های لازم نسبت به رفع نقاط ضعف و ارتقای عملکرد در سال 98 اقدامات لازم انجام گیرد.

بنا بر همین گزارش در مقایسه عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع در سال 97 استان خوزستان رتبه برتر و استان های البرز و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.