تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 اکتبر 2019 - 15:59

راه اندازی مرکز رصد و پایش رخدادهای شبکه برق اهواز

راه اندازی مرکز رصد و پایش رخدادهای شبکه برق اهواز

هما خوزستان: معاون بهره برداری برق اهواز: با برنامه ریزیهای انجام شده و به منظور ارتقاء پایداری خطوط شبکه توزیع، و برای حساسیت نظارت دائمی و مستمر، مرکز رصد و پایش رخدادهای شبکه برق اهواز راه اندازی شد. معاون بهره برداری این شرکت بیان داشت: این مرکزکه اختصارا”مرصاد” نام گذاری شده با هدف مشاهده روزانه عیوب شبکه، انجام

هما خوزستان: معاون بهره برداری برق اهواز: با برنامه ریزیهای انجام شده و به منظور ارتقاء پایداری خطوط شبکه توزیع، و برای حساسیت نظارت دائمی و مستمر، مرکز رصد و پایش رخدادهای شبکه برق اهواز راه اندازی شد.

معاون بهره برداری این شرکت بیان داشت: این مرکزکه اختصارا”مرصاد” نام گذاری شده با هدف مشاهده روزانه عیوب شبکه، انجام دستورکارهای ترموویژن، تجزیه و تحلیل به موقع ولحظه ای اشکالات شبکه و اصلاح آن، یکسان سازی فرآیندترموگرافی و ارسال گزارشات، همسو سازی اهداف شرکت در مسیرتحقق چشم انداز۱۴۱۰در زمینه کاهش خاموشی و تلفات شبکه راه اندازی شده است.

سعیدآقائی همچنین افزود: به منظور راه اندازی این نرم افزار و تحقق اهداف آن اقداماتی مهمی همچون اختصاص دو شیفت کاری ظهر و شب بمنظور هماهنگی با نفرات بازدید کننده خطوط، تعیین رئیس اداره فوریتهای برق  ۱۲۱به عنوان مدیرکشیک مرصاد، تعیین مدیرکشیک شیفت شب مدیران بهره برداری، نصب سیستم AVL بر روی همه خودروهای بازدیدکننده و استیجاری شرکت کننده در طرح، کنترل بوسیله ی نرم افزار GPS bin انجام شده است.

وی همچنین ارتباط از طریق خطوط رادیویی و مخابراتی و شبکه های اجتماعی، ارسال گزارش خام پیش از شروع بازدید توسط نفرات سوئیچینگ شبکه، رصد و نظارت بازدیدکننده توسط کشیک سامانه با استفاده از نرم افزار GPS bin را از دیگر مقدمات صورت گرفته به منظور راه اندازی این نرم افزار برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.