تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اکتبر 2019 - 12:11

حضور رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مرزهای شلمچه و چذابه

حضور رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مرزهای شلمچه و چذابه

هما خوزستان: سید محمود هاشمی روز گذشته با حضور در مرزهای شلمچه و چذابه از نزدیک با روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی آشنا شد. در این بازدید رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بین کارکنان و دانشجویان حاضر در موکب شهدای دانشگاه آزاد اسلامی با آنها گفتگو کرد و بر

هما خوزستان: سید محمود هاشمی روز گذشته با حضور در مرزهای شلمچه و چذابه از نزدیک با روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی آشنا شد.

در این بازدید رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بین کارکنان و دانشجویان حاضر در موکب شهدای دانشگاه آزاد اسلامی با آنها گفتگو کرد و بر لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این بازدید و در مصاحبه ای به روند خدمت رسانی به زائران حسینی اشاره کرد و گفت: موکب و ایستگاه های صلواتی دانشگاه آزاد خوزستان تا بعد از اربعین در خدمت زوار امام حسین (ع) خواهند بود.

حجت الاسلام فرج اله براتی افزود: توزیع دفترچه راهنمای سفر اربعین بین زائران و ارسال یک محموله آب معدنی به ارزش 10 میلیون ریال توسط واحد امیدیه تحویل موکب دانشگاه آزاد خوزستان شد که با آمادگی بیشتر و بدون کم و کاست، خدمات ارائه شود.

وی ادامه داد: هدف دانشگاه آزاد خوزستان ارائه خدمات درخور عاشقان امام حسین (ع) است که تمام واحدهای دانشگاهی با انسجام و برنامه ریزی قدم در این راه گذاشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.