تاریخ انتشار : جمعه 18 اکتبر 2019 - 17:51

حذف قبوض كاغذي گاز از ابتداي آذرماه

حذف قبوض كاغذي گاز از ابتداي آذرماه

هما خوزستان: از ابتدای آذرماه، فرایند حذف قبض کاغذی گاز در شرکت گاز خوزستان شروع و صورتحساب گاز به صورت پیامکی برای مشترکین ارسال می‌شود. فهد خباز سرپرست روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به رویکرد دولت در سرعت در ارسال صورتحساب، سهولت دسترسی مشترکین به صورتحساب گاز، کاهش زمان توزیع قبوض گاز و نیز

هما خوزستان: از ابتدای آذرماه، فرایند حذف قبض کاغذی گاز در شرکت گاز خوزستان شروع و صورتحساب گاز به صورت پیامکی برای مشترکین ارسال می‌شود.

فهد خباز سرپرست روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به رویکرد دولت در سرعت در ارسال صورتحساب، سهولت دسترسی مشترکین به صورتحساب گاز، کاهش زمان توزیع قبوض گاز و نیز رضایتمندی مشترکین را مزایای این طرح برشمرد.

خباز با بیان این که طرح حذف کاغذی، با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در سطح استان برنامه ریزی شده است افزود: در این طرح با جمع آوری شماره تلفن همراه، مبالغ گازبهای مشترکین از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز خوزستان اظهار داشت: مشترکین محترم می‌توانند جهت آگاهی از روش‌های دریافت پیامک مبلغ گازبها به سایت شرکت ملی گاز ایران مراجعه نمایند.

گفتنی است بیش از یک میلیون مشترک خانگی، صنعتی و تجاری در استان خوزستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.