تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019 - 11:01

جهانشاه ارزانی بیرگانی: 20درصد پزشکان خوزستانی به سامانه مالیاتی متصل نشده اند

جهانشاه ارزانی بیرگانی: 20درصد پزشکان خوزستانی به سامانه مالیاتی متصل نشده اند

هما خوزستان: جهانشاه ارزانی بیرگانی در گفتگو با این خبرگزاری افزود: با وجود اینکه سامانه امور مالیاتی (سامانه صندوق فروش) تا بعداز پایان شهریور برای جامعه پزشکان باز خواهد بود ولی تا پایان شهریور آخرین فرصت قانونی برای متصل شدن به سامانه امور مالیاتی خواهد بود.ارزانی بیرگانی انضباط مالی، شفاف سازی، جلوگیری از فرار مالیاتی،

هما خوزستان: جهانشاه ارزانی بیرگانی در گفتگو با این خبرگزاری افزود: با وجود اینکه سامانه امور مالیاتی (سامانه صندوق فروش) تا بعداز پایان شهریور برای جامعه پزشکان باز خواهد بود ولی تا پایان شهریور آخرین فرصت قانونی برای متصل شدن به سامانه امور مالیاتی خواهد بود.
ارزانی بیرگانی انضباط مالی، شفاف سازی، جلوگیری از فرار مالیاتی، ثبت اطلاعات درآمدی و اجرای تکالیف قانونی را از دلایل اجرای اتصال مشاغل پزشکی به سامانه امور مالیاتی بیان و به جامعه پزشکی خوزستان توصیه کرد در سامانه امور مالیاتی ثبت نام کنند.
وی تاکید کرد: دیر یا زود همه مطب های پزشکان باید به لحاظ الزام قانونی به سامانه فروش امور مالیاتی متصل شوند.
ارزانی بیرگانی با اشاره به اینکه سازمان متبوع به اطلاعات درآمدی همه پزشکان حتی در امورغیرحرفه ای آنان دسترسی و اشراف دارد افزود: اتصال مطب های پزشکان به سامانه امور مالیاتی این مزیت را دارد که تنها درآمد تخصصی پزشکان مشمول مالیات می شوند.
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در ادامه گفت: تشکیل پرونده و ارجاع آن به اداره مبارزه با پولشویی برای جامعه پزشکی استان که جزو نخبگان جامعه محسوب می شوند صحیح نیست و از جامعه فرهیخته پزشکی درخواست می کنیم به صورت داوطلبانه به سامانه امور مالیاتی متصل شوند تا جامعه به سمت قانونمند شدن مالیات پیش رود.
?? صنف خاص نیز تا پایان امسال به سامانه امور مالیاتی متصل می شوند.
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: برابر الزام قانونی تا پایان سال جاری ??صنف خاص در کشور از جمله خوزستان تا پایان سال ???? می بایست به سامانه امور مالیاتی متصل شوند.
وی گفت: این اصناف که جزو مشاغل پردرآمدی هستند باید در سامانه امور مالیاتی ثبت کرده و نسبت به خرید و تجهیز محل کار به سامانه فروش (پوز) اقدام کنند.
به گفته وی اداره مبارزه با پولشویی سازمان امور مالیاتی، به طور مداوم تراکنش های بانکی را پالایش می کند.
شعب قضایی برخورد با فرار مالیاتی در آینده تشکیل می شود
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان از راه اندازی شعب قضایی به منظور برخورد قانونی با فرار مالیاتی در آینده نزدیک خبر داد.
وی با بیان اینکه فرارمالیاتی در کشور بیش از??هزار میلیارد ریال است افزود: تشکیل شعب ویژه رسیدگی به فرار مالیاتی قانونی است و راه را برای افرادی که مالیات نمی دهند خواهد بست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.