تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019 - 11:43

توزیع ۴۰۰۰بسته نوشت افزار جهت دانش آموزان مناطق محروم کلانشهراهواز

توزیع ۴۰۰۰بسته نوشت افزار جهت دانش آموزان مناطق محروم کلانشهراهواز

هما خوزستان: همزمان با بازگشائی مدارس و حذف قبوض کاغذی برق، تعداد۴۰۰۰بسته نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی در مدارس مناطق محروم کلانشهر اهواز توزیع می شود. مدیرعامل برق اهوازدرآستانه بازگشائی مدارس با حضوردرمدارس مناطق محروم این کلانشهر و توزیع نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی بین دانش آموزان اظهارداشت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته

هما خوزستان: همزمان با بازگشائی مدارس و حذف قبوض کاغذی برق، تعداد۴۰۰۰بسته نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی در مدارس مناطق محروم کلانشهر اهواز توزیع می شود.

مدیرعامل برق اهوازدرآستانه بازگشائی مدارس با حضوردرمدارس مناطق محروم این کلانشهر و توزیع نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی بین دانش آموزان اظهارداشت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته وهمزمان با سراسرکشور و به منظور پاسداشت منابع ملی و حفاظت از محیط زیست، از ابتدای مهرماه سال جاری هیچگونه قبض کاغذی برای مشترکین اين شرکت صادرنمي شود و کليه صورتحسابهاي برق ازطريق سامانه پيامکي و بصورت الکترونيکي انجام خواهد شد.

 حسن کریمی با اشاره به ضرورت حذف قبوض کاغذی و حرکت درمسیر الکترونیکی شدن امور اظهار داشت: درهردوره بیش از۶۰۰هزار قبض کاغذی جهت مشترکین این شرکت توزیع می شودکه هزینه سالیانه قابل توجهی را به خود اختصاص داده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته با عزم و اراده جدی تلاش داریم تا با حذف صورتحساب کاغذي و استفاده از قبض سبز، اطلاعات قبوض مشترکين محترم را از طريق پيامک در اختيار آنها قراردهيم.

وی در ادامه تصریح کرد:براساس برآورد انجام شده توسط وزارت نیرو جهت تهیه قبوض برق مشترکین در کشور سالانه نیاز به قطع ۱۲هزار اصله داریم که با حذف قبض کاغذی و استفاده از قبض سبز کمک زیادی به حفظ محیط زیست خواهد شد و به میزان۵۰ درصد مراجعه مامورین این شرکت جهت توزیع قبوض به درب منازل مشترکین محترم نیز کاهش می يابد.

مدیرعامل برق اهواز دربخش دیگری ازاظهارات خود تصریح کرد: مشترکین محترم با ارسال رمزرایانه خود به شماره ۱۰۰۰۸۱۲۱ نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه الکترونیکی اقدام نمایندتا با جمع آوری قبوض کاغذی علاوه برکمک به حفاظت از محیط زیست، کاهش مراجعه حضوری نیز امکان پذیر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.