تاریخ انتشار : دوشنبه 23 سپتامبر 2019 - 12:56

تشکیل جلسه کمیته مدیریت پیشگیری از بحران “سیل احتمالی”

تشکیل جلسه کمیته مدیریت پیشگیری از بحران “سیل احتمالی”

هما خوزستان: رئیس اداره HSE شرکت آب جنوب شرق از برگزاری جلسه کمیته مدیریت پیشگیری از بحران سیل احتمالی خبر داد. “علی رادی” با اشاره به نتایج برگزاری این جلسه  گفت: به‌ دلیل همجواری تاسیسات شرکت آب جنوب شرق با رودخانه کارون و از طرفی تهدید سیل از جانب کانال بحره، این شرکت یکی از

هما خوزستان: رئیس اداره HSE شرکت آب جنوب شرق از برگزاری جلسه کمیته مدیریت پیشگیری از بحران سیل احتمالی خبر داد.

“علی رادی” با اشاره به نتایج برگزاری این جلسه  گفت: به‌ دلیل همجواری تاسیسات شرکت آب جنوب شرق با رودخانه کارون و از طرفی تهدید سیل از جانب کانال بحره، این شرکت یکی از کانونهای اصلی بحران در سیل احتمالی خواهد بود لذا اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در دستور کار مدیریت این شرکت قرار گرفته است.

رئیس اداره HSE ادامه داد: در این جلسه  ۵ مصوبه مهم در راستای پیشگیری از تهدید سیلاب برای تاسیسات مهم و زیربنایی شرکت آب جنوب شرق و منازل سازمانی مصوب گردید که از روز 28 شهریور با فعالیت یکپارچه و چشمگیر پرسنل، مراحل اجرایی این مصوبات آغاز شده است.

رئیس کمیته مدیریت پیشگیری از بحران ” سیل احتمالی” با بیان این که تمام تلاش مدیریت و پرسنل شرکت آب جنوب شرق، حفظ تولید و پایداری آبرسانی است تاکید کرد: باید از بروز هرگونه آسیب به تاسیسات زیربنایی و منازل سازمانی پیشگیری شود لذا  اقدامات پیشگیرانه برای انجام این مهم در جلسه فوق پس از بحث و تبادل نظر مصوب گردید.

سازمان آب و برق خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.