تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019 - 12:39

تشدید بازرسی و نظارت از دفاتر هواپیمایی استان

تشدید بازرسی و نظارت از دفاتر هواپیمایی استان

هما خوزستان: جلسه نظارت و بازرسی از نمایندگی های دفاتر هواپیمایی در استان خوزستان با حضور دکتر نظری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان و مهندس رزمی مدیرکل عملکرد بازرسی وامور حقوقی و مشاور استاندار خوزستان و همچنین جمعی از مسئولین دفاتر هواپیمایی در استان تشکیل گردید. دکتر نظری رییس این سازمان

هما خوزستان: جلسه نظارت و بازرسی از نمایندگی های دفاتر هواپیمایی در استان خوزستان با حضور دکتر نظری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان و مهندس رزمی مدیرکل عملکرد بازرسی وامور حقوقی و مشاور استاندار خوزستان و همچنین جمعی از مسئولین دفاتر هواپیمایی در استان تشکیل گردید.

دکتر نظری رییس این سازمان در این جلسه با اشاره به نوسانات اخیر قیمت بلیط پروازهای هواپیمایی در استان اظهار کرد: می بایست نرخ حداکثر و حداقلی متعارفی برای فروش بلیط های هواپیما در استان با توجه به شرایط خاص این استان لحاظ گردد و این نرخ ها در جلسه تنظیم بازار به تایید و تصویب برسد.

دکتر امیرحسین نظری افزود: امیدواریم مسئولین دفاتر هواپیمایی در استان نسبت به ارسال آنالیز قیمت های تمام شده خود به این سازمان اقدام تا پس از بررسی در جلسه تنظیم بازار استان به تایید برسد.

وی همچنین بر لزوم تشدید نظارت بر نرخ های اعلامی بلیط های پرواز در سایت ها و دفاتر خدمات هواپیمایی تاکید کرد و گفت : با توجه به اینکه مقرر گردید ایرلاین ها را حق فروش بلیط های چارتری را ندارند با متخلفین در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و پرونده متخلفین به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

مهندس رزمی مدیرکل عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز در این جلسه بر نظارت دقیق بر قیمت های پروازهای هواپیمایی تاکید کرد و گفت : نرخ های تعیین شده برای پروازهای هواپیمایی، کشوری است و استان خوزستان با توجه به شرایط خاص خود نسبت به سایر استانهای کشور می بایست مدنظر قرار گرفته شود. وی افزود: نهاد استانداری با توجه به این که یک نهاد حاکمیتی است به منظور نظارت بر قیمت ها ورود پیدا خواهد کرد ولی امیدواریم ابتداعاً موضوعات را با توصیه و راهنمایی مرتفع نماییم.

مهندس رزمی اظهار کرد: در این خصوص انتظار داریم تعزیرات حکومتی استان نیز در رسیدگی به پرونده تخلفات دفاتر هواپیمایی و سایت های فروش بلیط هواپیما تسریع داشته باشد.

گفتنی است: در این جلسه مقرر گردید: لیست قیمت های تعیین شده از سوی دفاتر هواپیمایی ، تعداد مسافرین و تعداد پروازها به صورت روزانه به سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان اعلام و همچنین شرکت فرودگاهی استان محلی را به منظور استقرار بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان به منظور نظارت بیشتر بر قیمتهای بلیط هواپیمایی و برخورد با متخلفین در نظر نماید.

صنعت ، معدن


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.