تاریخ انتشار : شنبه 28 سپتامبر 2019 - 11:16

به مناسبت هفته سالمندان و همت اداره بهزیستی شهرستان ایذه ایستگاه سلامت و صلواتی در مصلای نماز جمعه برپا شد

به مناسبت هفته سالمندان و همت اداره بهزیستی شهرستان ایذه ایستگاه سلامت و صلواتی در مصلای نماز جمعه برپا شد

هما خوزستان: رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایذه در این باره گفت:به مناسبت هفته سالمندان و همت اداره بهزیستی و با همکاری اداره بهداشت در5 مهرماه ایستگاه سلامت و ایستگاه صلواتی در مصلای نماز جمعه برپا شد. سعادت سواری تصریح کرد:به مناسبت هفته سالمندان 3 لغایت 9 مهرماه و بر اساس مصوبه شورای سالمندان شهرستان،با هماهنگی

هما خوزستان: رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایذه در این باره گفت:به مناسبت هفته سالمندان و همت اداره بهزیستی و با همکاری اداره بهداشت در5 مهرماه ایستگاه سلامت و ایستگاه صلواتی در مصلای نماز جمعه برپا شد.

سعادت سواری تصریح کرد:به مناسبت هفته سالمندان 3 لغایت 9 مهرماه و بر اساس مصوبه شورای سالمندان شهرستان،با هماهنگی و همیاری   کمیته امداد امام(ره) و کانونهای بازنشستگی آموزش و پرورش،تامین اجتماعی،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران،فرمانداری و ادارات عضو شورای ساماندهی سالمندان و  پس از اطلاع رسانی ، این ایستگاه برپا و به سالمندان حاضر در مصلاخدمات ارائه شد.

وی افزود:در این ایستگاهها علاوه بر پذیرایی از مراجعه کنندگان و سالمندان ،خدماتی مانند انجام تست فشار خون،تراکتهای آموزشی سلامت سالمندی و قرص های مکمل و تقویتی ارائه شد.

بهزیستی خوزستان

4210
7215
4525
42.
255
2.1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.