تاریخ انتشار : شنبه 28 سپتامبر 2019 - 11:22

برگزاری نشست هم‌اندیشی کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۱۰ کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز

برگزاری نشست هم‌اندیشی کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۱۰ کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز

هما خوزستان: با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۱۰ کشور، نشستی با حضور کارشناسان کانون‌های فرهنگی، دینی، هنری و اجتماعی، تشکل‌های اسلامی، دفاتر فعالیت‌های قرآنی و امور فرهنگی خوابگاه‌های این دانشگاه‌ها، در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد. مدیر امور فرهنگی دانشگاه در ابتدای این

هما خوزستان: با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ۱۰ کشور، نشستی با حضور کارشناسان کانون‌های فرهنگی، دینی، هنری و اجتماعی، تشکل‌های اسلامی، دفاتر فعالیت‌های قرآنی و امور فرهنگی خوابگاه‌های این دانشگاه‌ها، در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه در ابتدای این نشست با تاکید بر نقش  فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها در توسعه ی سرمایه ی انسانی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، نیاز به سطح قابل قبولی از مشارکت فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها احساس می شود و فعالیت در این حوزه ها می تواند به اعتمادآفرینی و امیدآفرینی در دانشگاه و جامعه کمک کند.

دکتر علی یاری تصریح کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی باید تناسب و تعادل لحاظ شود. البته معیار اصلی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های بلندمدت دانشگاه‌ها است.

وی مهم‌ترین مجرای توسعه انسانی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها را کانون‌ها دانست و گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی با توجه به رسالت و اهدافی که دارند و نیز به دلیل تنوعی که در پذیرش سلایق مختلف دانشجویان در آنها وجود دارد، بستر و ظرفیت خوبی برای جذب طیف‌های مختلف دانشجویان محسوب می شوند، از این رو، باید به کانون‌ها نگاه و توجه ویژه‌تری داشت. 

در ادامه این برنامه کارشناسان فرهنگی دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، خاتم الانبیاء بهبهان، جندی‌شاپور دزفول، علوم وفنون دریایی خرمشهر و شهدای هویزه به بیان مشکلات موجود در دانشگاه‌های خود برای اجرای برنامه های فرهنگی و نیز ارائه پیشنهادهایی برای نشست‌های بعدی کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه ده پرداختند.

در این گردهم‌آیی از بخش‌های مختلف مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز بازدید شد. همچنین از سوی مسئول کانون‌های اجتماعی دانشگاه شهید چمران، کارگاه تخصصی با موضوع «اوقات فراغت» برای کارشناسان برگزار شد.

دانشگاه شهید چمران اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.