تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 اکتبر 2019 - 13:48

بازدید مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره آب در پایانه چذابه

بازدید مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره آب در پایانه چذابه

هما خوزستان: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، دوشنبه 22 مهرماه، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ توزیع و مخازن ذخیره آب پایانه مرزی چذابه، روند خدمت رسانی مواکب به زائران اربعین حسینی (ع) را مورد بررسی قرار داد. شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “فرهاد ایزدجو” در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ توزیع و

هما خوزستان: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، دوشنبه 22 مهرماه، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ توزیع و مخازن ذخیره آب پایانه مرزی چذابه، روند خدمت رسانی مواکب به زائران اربعین حسینی (ع) را مورد بررسی قرار داد.

شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “فرهاد ایزدجو” در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ توزیع و مخازن ذخیره آب مرز چذابه گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگذاری به زائران اربعین حسینی را پیدا کردیم و مجموعه سازمان آب و برق خوزستان با استفاده از همه ظرفیت های ممکن برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این کنگره عظیم تلاش می کنند.

وی به طرح احداث ایستگاه پمپاژ توزیع و مخازن ذخیره آب مرز چذابه برای خدمت رسانی به زائران حسینی اشاره کرد و گفت:برای اجرایی شدن این طرح، نزدیک به 27 کیلومتر لوله گذاری و همچنین احداث ایستگاه پمپاژ از بستان با ظرفیت آبدهی 90 مترمکعب در ساعت،احداث پکیج پمپاژ شبکه توزیع مواکب با ظرفیت آبدهی 316 مترمکعب در ساعت و احداث پکیج پمپاژ انتقال به پایانه با ظرفیت آبدهی 72 مترمکعب در ساعت صورت گرفت است.

ایزدجو، هدف از اجرای این طرح را انتقال آب تامین شده از محل طرح آبرسانی غدیر در کوتاه مدت، از بالادست رودخانه کرخه و در افق از سد دز به مواکب و پایانه مرزی چذابه با دبی 146 مترمکعب در ساعت اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.