تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اکتبر 2019 - 18:11

استاندارخوزستان بر لزوم توجه ویژه به مسایل بهداشتی در زمان بازگشت زائران تاکید کرد

استاندارخوزستان بر لزوم توجه ویژه به مسایل بهداشتی در زمان بازگشت زائران تاکید کرد

هما خوزستان: استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با موج بازگشت زائران اربعین حسینی روبه رو هستیم افزود: تمام دستگاه‌های متولی باید مسایل بهداشتی زائران را به صورت ویژه مدنظر داشته باشند. غلامرضا شریعتی در کارگروه سلامت و خانواده در سرسرای اداری استانداری خوزستان بیان کرد: تمام دستگاه های مربوطه باید با مشارکت یکدیگر در

هما خوزستان: استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با موج بازگشت زائران اربعین حسینی روبه رو هستیم افزود: تمام دستگاه‌های متولی باید مسایل بهداشتی زائران را به صورت ویژه مدنظر داشته باشند.

غلامرضا شریعتی در کارگروه سلامت و خانواده در سرسرای اداری استانداری خوزستان بیان کرد: تمام دستگاه های مربوطه باید با مشارکت یکدیگر در تامین امکانات و خدمات به ویژه تامین آب آشامیدنی سالم تلاش کنند.

وی افزود: خوزستان نشان افتخار دروازه تشیع بر پیشانی خود دارد و امسال با توجه به حذف روادید عراق، حجم تردد زائران نسبت به گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

شریعتی ادامه داد: در ایام اربعین پارسال حدود ۸۸۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان به کشور عراق رفتند در حالی که تاکنون ۹۳۰ هزار نفر از مرزهای ما به سمت عراق عزیمت کرده اند؛ در سه روز آخر هفته گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز از مرز شلمچه عبور کردند.

وی افزود: مجموعه دستگاه های خوزستان باید آمادگی لازم را داشته باشند تا بهترین بهترین خدمات را به زائران ارایه دهند.

وی بیان کرد: هم اکنون در شلمچه و خرمشهر ۳۰ هزار دستگاه خودرو زائران اربعین در توقفگاه های خودرویی پارک شده که بیش از ۲.۵ تا سه برابر سال های گذشته است و در چذابه نیز تقریبا وضع به همین منوال است.

اولویت لایروبی و آهک پاشی 

شریعتی در ادامه به فرمانداران تاکید کرد که لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز را با جدیت دنبال کنند که حمیدیه، کارون، هویزه و هفتکل باید برای بهبود در اولویت قرار گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به لزوم بهبود وضعیت آهک پاشی جوی های روباز در شهرستان کارون گفت: اگر در ۲۰ روز آینده شهردار کارون آهک پاشی را بهبود ندهد عزل می شود.

وی از فرمانداران اهواز و کارون خواست تا مشکلات آب و فاضلاب را پیگیری کنند و آبفا نیز به انجام وظایف خود متعهد باشد.

شریعتی ادامه داد: مسئولان متولی برای بهره برداری پنج تصفیه خانه فاضلاب در ۶ ماه نخست سال ۹۹ اهتمام ورزند تا اقدامات لازم برای راه اندازی تصفیه خانه های دیگر آغاز شود.

استاندار خوزستان همچنین بر هرس هرچه سریع تر درختان کونوکارپوس توسط شهرداری اهواز تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.