تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اکتبر 2019 - 13:24

احکام شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان اعطا شد

احکام شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان اعطا شد

هما خوزستان: احکام شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان با حضور حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعطا شد. حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

هما خوزستان: احکام شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان با حضور حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعطا شد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ۲۰ مهرماه در دیدار با استاندار خوزستان اظهار کرد: هدف اصلی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، انجام اقدامات اسلامی و دینی در کشور بوده و در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است.

رئیس ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه امسال بیست و هفتمین سال تاسیس کانون های مساجد است افزود: در این مدت بیش از ۲۵ هزار کانون در مناطق مختلف شهری و روستاها به منظور انجام کارهای فرهنگی و هنری ایجاد شده است.

 وی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورایی با نام شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ها تشکیل شده و امروز با حضور در استان خوزستان، احکام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به رئیس، نائب رئیس و اعضا تقدیم می کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت شورا در خوزستان بر عهده امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خوزستان خواهد بود اضافه کرد: نایب رئیس و دبیر شورا به ترتیب استاندار خوزستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند.

 حجت الاسلام ارزانی به اعضای دیگر شورا اشاره کرد و اذعان داشت: مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس بسیج مستضعفان از دیگر اعضای این شورا خواهند بود.

 وی با بیان اینکه جلسات شورا به صورت سه ماهه و با هدف هماهنگی و انسجام بیشتر و ارائه فعالیت های فرهنگی بیشتر در مساجد انجام می شود ابراز کرد: در صورتی که ارتباط مردم به ویژه جوانان با مسجد بیشتر شود، آسیب های اجتماعی کمتر شده و ضمن افزایش معنویت در جامعه، دل ها نیز به یکدیگر نزدیک تر خواهد شد.

 رئیس ستاد عالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان با ارائه مجموعه ای از فعالیت ها و اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بر روابط استانداری خوزستان و این شورا مبنی بر افزایش فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.

 در این دیدار احکام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط حجت الاسلام ارزانی به غلامرضا شریعتی استاندار، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان تقدیم شد.

فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.