تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019 - 12:29

اجرای 5 هزار کیلومتر آسفالت روستایی در دستور کار است

اجرای 5 هزار کیلومتر آسفالت روستایی در دستور کار است

هما خوزستان: مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اجرای 5 هزار کیلومتر آسفالت روستایی خبر داد . منصور فخاران در جریان دیدار صمیمانه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، اظهار کرد: این سازمان بنا دارد تا در قالب طرح ابرار پایان سال جاری 2 هزار کیلوتر و تا پایان

هما خوزستان: مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از اجرای 5 هزار کیلومتر آسفالت روستایی خبر داد .

منصور فخاران در جریان دیدار صمیمانه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، اظهار کرد: این سازمان بنا دارد تا در قالب طرح ابرار پایان سال جاری 2 هزار کیلوتر و تا پایان کار این دولت  3 هزار کیلومتر راه روستایی را آسفالت کند.

وی افزود: فراهم کردن شرایط ایمنی در راه یکی از وظایف و اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده است اما علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته در این زمینه، هنوز شاهد آمار قابل توجه تلفات جاده ای هستیم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بحث تردد زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی کشور را نیز مورد اشاره قرار داد وگفت: زیرساخت های خوبی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه ایجاد شده است و باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما، زائران اربعین حسینی را به استفاده از این زیرساخت ها ترغیب کرد.

حمل و نقل جاده ای خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.