تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 اکتبر 2019 - 11:54

اجرای عملیات آسفالت محور جاده حمیدیه به اهواز و کوی سیاحی به عین دو

اجرای عملیات آسفالت محور جاده حمیدیه به اهواز و کوی سیاحی به عین دو

هما خوزستان: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز از شروع عملیات آسفالت، باند کندرو جاده اهواز به حمیدیه و باند برگشت کوی سیاحی به عین دو خبر داد. وحید معینی زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی با اعلام این خبرگفت: به منظور افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، روکش آسفالت، باند

هما خوزستان: سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز از شروع عملیات آسفالت، باند کندرو جاده اهواز به حمیدیه و باند برگشت کوی سیاحی به عین دو خبر داد.
وحید معینی زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی با اعلام این خبرگفت: به منظور افزایش رفاه شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، روکش آسفالت، باند کندرو جاده اهواز به حمیدیه و باند برگشت کوی سیاحی به عین دو به متراژ 33هزار متر مربع توسط اکیپ های سازمان عمران شهرداری اهواز و با نظارت معاونت فنی عمرانی در حال اجرا است.
معینی زاده عنوان کرد : ارزش اولیه این پروژه عمرانی 30میلیار ریال مبلغ اولیه برآورد شده است.
وی افزود: به دلیل حجم تردد خودروهای عبوری در این محور و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و عبور و مرور زوار از این مسیر، پروژه به صورت شبانه روزی در حال اجراست و امیدواریم به زودی و در اسرع وقت کار را به پایان برسانیم.
وی با بیان اینکه با شرایط اقتصادی کنونی نیاز شهرداری به نگه داشت آسفالت بیش از پیش ضرورت دارد، گفت: برآنیم تا اکیپ های فعال آسفالت معابر را بهبود بخشیده و لکه گیری‌ها به موقع انجام شود تا منجر به افزایش عمر آسفالت شود.
معینی زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی همچنین گفت : آسفالت برای تهیه، نگه داشت و استفاده نیازمند شرایط خاص و ویژه‌ای است که اگر در هر مرحله با مشکلی مواجه شود بر روی کیفیت آن تأثیر گذار است و در این شرایط تنها نظارت دقیق می‌تواند مانع از آن شود که کیفیت آسفالت کاهش پیدا کند.

شهرداری اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.