تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 اکتبر 2019 - 14:08

آیین تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید کتابخانه دانشگاه برگزار شد

آیین تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید کتابخانه دانشگاه برگزار شد

هما خوزستان: در نشستی با حضور دکتر علی حقیقی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز، آیین تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید کتابخانه، مرکز اطلاع‌رسانی و اسناد دانشگاه، برگزار شد. روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در ابتدای این نشست دکتر حقیقی به بیان مسائل و مشکلات مربوط به کتابخانه مرکزی

هما خوزستان: در نشستی با حضور دکتر علی حقیقی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز، آیین تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید کتابخانه، مرکز اطلاع‌رسانی و اسناد دانشگاه، برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در ابتدای این نشست دکتر حقیقی به بیان مسائل و مشکلات مربوط به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه پرداخت و از زحمات دکتر خادمی زاده رئیس پیشین کتابخانه تقدیر و برای دکتر نامداری رئیس جدید کتابخانه آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه جلسه دکتر خادمی زاده رئیس پیشین کتابخانه، مرکز اطلاع‌رسانی و اسناد دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در زمان تصدی این سمت از تمامی کارکنان کتابخانه دانشگاه تقدیر کرد.

در پایان این آیین نیز با اهدای لوحی از سوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از تلاش‌های دکتر خادمی زاده تجلیل شد و حکم انتصاب دکتر نامداری به‌عنوان رئیس جدید کتابخانه، مرکز اطلاع‌رسانی و اسناد دانشگاه، اهدا گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.