تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اکتبر 2019 - 12:39

آمادگی همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی

آمادگی همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی

امید خوزستان: فرمانده انتظامی استان در حاشیه بازدید از مرز “چذابه” از آمادگی همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی خبر داد. سردار “حیدر عباس زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی پایگاه خبری پلیس در مرز “چذابه” اظهار داشت: نیروی انتظامی استان خوزستان در راستای تامین نظم و امنیت راهپیمایی اربعین

امید خوزستان: فرمانده انتظامی استان در حاشیه بازدید از مرز “چذابه” از آمادگی همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی پایگاه خبری پلیس در مرز “چذابه” اظهار داشت: نیروی انتظامی استان خوزستان در راستای تامین نظم و امنیت راهپیمایی اربعین حسینی در هر 2 مرز شلمچه و چذابه با همکاری و تعامل همه کمیته هایی که در این مأموریت مهم نقش دارند، به ویژه کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین استان که متولی تامین نظم و امنیت انتظامی، ترافیکی و کنترل جمعیت است در تلاش هستند، به بهترین شکل ممکن نظم و امنیت را  برقرار کنند.

سردار عباس زاده اضافه کرد: بحمدلله با همکاری همه دستگاه ها و نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت سپاه، ارتش، یگان ویژه استان و نیروهای کمکی که از استان های معین در اختیار ما قرار داده شدند، تا امروز که 7 روز از اول ماه صفر می گذرد، بحمدالله کوچکترین حادثه ای نداشته‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه همه شرایط بسیار خوب و آمادگی مطلوب برای خدمت رسانی به زائران وجود دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری همه دستگاه‌ها که متولی این مأموریت در ارائه خدمات به زائران در تسهیل ترددها، کنترل جمعیتی، تامین نظم و امنیت جاده‌ها، مواکب و پارکینگ‌ها دارند، تلاش بی شائبه می کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تعامل بسیار خوبی در سال جاری بین نیروهای مسلح وجود دارد و با آمادگی کامل در هر 2 مرز حضور پیدا کرده و مشغول تامین نظم و امنیت زائران هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.